Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Doma_clasica schreef:Mindfields schreef:Ik zie zoooveel liever zo'n proef met wat fouten dan dat strakke statische.
Ik ook. Maar ik blijf wel kritisch.En wat fout gaat, gaat fout. Naar mijn idee is ze dik bedeeld met de punten. De duitsers overigens ook. Een politiek spel.

Karly123 schreef:Heerlijk, wát een fijne combinatie: long time no see.![]()
Tuurlijk, 't kan technisch nog beter: maar wat een harmonie, dit is waar het om zou moeten gaan. Ik hoop dat zij bij de OS de erkenning gaat krijgen die ze verdiend.
Heerlijk om dit te zien, zonder afgeleid te worden van een "knap" paard (ik vind dit paard persoonlijk niet aansprekend), gewoon zijn gangen goed voor elkaar, (nog)niet spectaculair maar goed en correct, lekker zonder constant strakke horizontale stang, een paard dat t wil....Heerlijk ook haar stille teugelcontact, dynamisch verend in de beweging mee van het paard. Zo fijn ook te zien dat een combinatie hoge punten scoort die terecht zijn, want met name de stap... dit is tenminste een stap, zie zoveel paarden lateraal gaan op dit niveau of in telgang, en daar alsnog voldoendes voor krijgen! Deze jongedame, daar gaan we in de toekomst zeker, als we de dressuursport nemen volgens haar eigen regels, nog veel van genieten! (als andere belangen losgelaten worden)
Als Uthopia ook fit is, dan gok ik op Engeland tijdens de OS...
manubres schreef:Ben waarschijnlijk een van de weinige hier, maar ik vind >80% voor deze proef wel erg hoog gejureerd. Ben er ook mee eens dat het een heel fijn beeld geeft, maar er zaten toch een aantal verstoringen in die je met zo'n score toch niet mag zien. Zelf zou ik bepaalde onderdelen met wat meer impuls willen zien. Maar de combinatie vormt zeker een bedreiging voor nederland...wordt de strijd alleen mooier van denk ik.