Hagen: Rath stelt rentree met Totilas een dagje uit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:02

Thomas

Re: Hagen: Rath stelt rentree met Totilas uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:14

Spanje krijgt een mooi olympisch team zo!

hellow123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:21

Daar wordt je moe van....al die ruiters die hun "rentree" uitstellen! Wanneer wordt er weer eens gewoon lekker paardgereden....zonder dat het eerste optreden direct winst moet zijn. :)

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:23

Falbala schreef:
Pas die titel gewoon even aan met 'dag' ertussen, net zoals op horses.nl Zo slaat het natuurlijk nergens op. Net de Telegraaf idd.

Of 'Rath zet in op kur ipv op Special in Hagen', nog duidelijker.

PaysBas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:30

Schade Deutschland....

Das het eerste wat überhaupt in me op komt in deze moeizame tragedie.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 17:34

Cayenne schreef:
Hermelientje schreef:

Dat kan helemaal niet, je mag of vrijdag of zaterdag rijden maar niet allebei. Hangt er vanaf of je mee wilt doen in de groep die de Special rijdt of de groep die de Kür rijdt. Hoort allemaal bij de marketing volgens mij. En het werkt iedereen praat weer over Totilas. ;)

Dat komt omdat de beginpost uit een incompleet bericht bestaat.
De programmawijziging van Rath is gedaan omdat hij zijn nieuwe kur wil uitproberen in Hagen ipv Aken ivm de Olympische Spelen.
Waarschijnlijk gedaan zodat hij nu alvast kan scherpstellen.

Excuus, dit is het bericht van Horses.nl
Heb hem gewoon gekopieerd en geplakt!

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:36

Floor_x schreef:
http://www.horses.nl / http://www.bild.de

Duitser Matthias Alexander Rath stelt zijn rentree met Totilas (v. Gribaldi) een dag langer uit. Dat betekent dat hij vrijdag in het Duitse Hagen niet in actie komt in de Grand Prix die telt als kwalificatie voor de olympische Special op zondag, maar dat hij zaterdag rijdt in de Grand Prix waarin hij plaatsing kan afdwingen voor de Kür van zondag.

Lees ik nou goed dat MAR deze wedstrijd niet gebruikt om zich voor Londen te kunnen kwalificeren? :?

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 17:42

Ik denk dat ie al is gekwalificeerd na Aken en Rottedram. Wnt hij was dan geen 1e, boven de 75% zat ie wel!

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:44

Waarom verbaas ik me er niet meer over? :')

bertie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:49

Floor_x schreef:
Ik denk dat ie al is gekwalificeerd na Aken en Rottedram. Wnt hij was dan geen 1e, boven de 75% zat ie wel!

OK, dank je wel. Ik zat maar in m'n hoofd met die vermeende kreupelheid in R'dam.
Rottedram - leuk typefoutje! _/-\o_

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 17:51

Haha, iPad typt niet zo makkelijk :P

Nee volgens mij heeft Matthias zich gewoon gekwalificeerd :)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:15

Van uitstel komt afstel :z Hebben we dit riedeltje inmiddels niet genoeg gehoord? Het wordt inmiddels dat irritante deuntje dat je niet uit je hoofd krijgt.

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:21

Waarom heb ik het idee dat niemand leest hier? is toch niks raars aan of komt het dat het om rath gaat? Ik wens hem in elk geval veel succes.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:27

Wilawander schreef:
Waarom heb ik het idee dat niemand leest hier? is toch niks raars aan of komt het dat het om rath gaat? Ik wens hem in elk geval veel succes.

Citaat:
Omdat het concours in Hagen in het teken staat van de confrontatie met het machtige Groot Brittannië, ligt de gedachte voor de hand dat Rath wellicht de concurrentie uit de weg wil gaan. "Dat kan zijn",

Die ken ik ook wel eentje cq. enkelen... :(:)
Laatst bijgewerkt door ceasario op 26-04-12 18:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:28

Floor_x schreef:
Excuus, dit is het bericht van Horses.nl
Heb hem gewoon gekopieerd en geplakt!

Was geen aanval hoor! Alleen een opmerking :P
Was zelf voor een andere website met hetzelfde onderwerp bezig en kwam erachter hoe het in elkaar steekt, vandaar :)

_Jenny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:38

hellow123 schreef:
Daar wordt je moe van....al die ruiters die hun "rentree" uitstellen! Wanneer wordt er weer eens gewoon lekker paardgereden....zonder dat het eerste optreden direct winst moet zijn. :)

Ik denk dat Rath dit zelf ook heel graag zou willen, maar zodra hij het niet even goed doet als Gal krijgt hij weer een hele lading commentaar over zich heen, hoe hij Totilas verpest ect.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:40

_Jenny_ schreef:
hellow123 schreef:

Ik denk dat Rath dit zelf ook heel graag zou willen, maar zodra hij het niet even goed doet als Gal krijgt hij weer een hele lading commentaar over zich heen, hoe hij Totilas verpest ect.

1) dat was natuurlijk wel te verwachten en 2) hij rijdt toch voor zichzelf, en niet om de rest van de wereld te pleasen? Niemand dwingt hem toch op de Duitse equivalent van bokt alle reacties te lezen? Niemand zegt toch dat hij zijn (gebrek aan) prestaties in de media moet volgen? En "geen commentaar" vertaald zich vast ook naar het Duits :o

Michael1104

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:45

wel grappig dat zo weinig mensen de moeite nemen om een paar regels tekst te lezen.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:47

Michael1104 schreef:
wel grappig dat zo weinig mensen de moeite nemen om een paar regels tekst te lezen.

Volgens mij staat er toch echt dat hij zijn start een dag uitstelt. Nu een dag, morgen een week, volgende week een maand, volgende maand......

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:50

Waar kun je de startlijsten zien?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 19:25

Vera1908 schreef:
haan schreef:
Is Hagen ook op tv/internet te volgen ?

op Clip my Horse kan je kijken :D

Thanks voor de tip!!

Ben heel benieuwd of Totilas te rijden is.. De concurrentie is niet zo moordend van wat ik zag op de lijst, helemaal nu Carl ook niet komt. Ik ga voor Charlotte Dujardin :D

Twinkelsstar

Re: Hagen: Rath stelt rentree met Totilas een dagje uit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:22

Ben heel benieuwd hoe het zal gaan.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 20:26

waarom zou t me niet eens verbazen als er morgen staat rath stelt de wedstrijd uit ivm weer kleine blessure of iets in die trant

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 21:00

bertie schreef:
Floor_x schreef:
http://www.horses.nl / http://www.bild.de

Duitser Matthias Alexander Rath stelt zijn rentree met Totilas (v. Gribaldi) een dag langer uit. Dat betekent dat hij vrijdag in het Duitse Hagen niet in actie komt in de Grand Prix die telt als kwalificatie voor de olympische Special op zondag, maar dat hij zaterdag rijdt in de Grand Prix waarin hij plaatsing kan afdwingen voor de Kür van zondag.

Lees ik nou goed dat MAR deze wedstrijd niet gebruikt om zich voor Londen te kunnen kwalificeren? :?

Je leest niet goed. ;)
Hij kiest ervoor om de Grand Prix te rijden waarin plaatsing voor de Kür van zondag kan worden gehaald. Hij had ook vrijdag kunnen rijden om zich te plaatsen voor de Special. Het bijvoeglijk naamwoord "olympisch" geeft hier aan dat die speciale Special wordt gereden die straks in Londen moet worden gereden. Dat is namelijke een andere Special dan normaal wordt gereden. De reden dat er dit jaar een speciale proef is dat deze proef straks in Londen meetelt voor de landenwedstrijd en hij is ingekort vanwege het grotere aantal deelnemers.

Met de eventuele uitzending van Rath naar de OS heeft dit alles niets te maken. Aan de Olympische limiet heeft hij al ruimschoots voldaan. Maar een plaats in het Duitse team kun je dacht ik verdienen in Aken en nog een wedstrijd (weet niet zeker misschien Rotterdam) die nog gereden moeten worden en die gelden als selectiewedstrijden voor het Duitse team. Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 21:07

Hoe laat begint het nou morgen? Half 9 of kwart voor elf??