Deense hengst Sezuan stamt niet af van Blue Hors Romanov

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:17

celano schreef:
De fokker heeft dus ZELF Zack besteld? Dus hij wist het.

Hm ja dus Andreas Helgstrand wist al die tijd al dat het een nakomeling van Zack was.
Er gaat hier wel echt iets flink mis hoor. Ik vind het niet kunnen. Fokkersmisleiding. :j
Schadevergoeding voor alle dekkingen/drachtige merries. :j

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:22

Suzanne F. schreef:
celano schreef:
De fokker heeft dus ZELF Zack besteld? Dus hij wist het.

Hm ja dus Andreas Helgstrand wist al die tijd al dat het een nakomeling van Zack was.
Er gaat hier wel echt iets flink mis hoor. Ik vind het niet kunnen. Fokkersmisleiding. :j
Schadevergoeding voor alle dekkingen/drachtige merries. :j

Ik denk eigenlijk dat er per ongeluk sperma verwisseld of verkeerd geinsemineerd is en dat Helgstrand Blue Hors nu probeert te helpen door deze verklaring te geven. Maar het is volledig ongeloofwaardig.

Verder ben ik het met jou eens.

eenitraM

Re: Deense hengst Sezuan stamt niet af van Blue Hors Romanov

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:26

Foutje of niet. Wat een ge-wel-dig dier!

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 10:55

Dat zou kunnen Celano :) als laatste redmiddel.
Dit kan nog best een staartje krijgen, in de zin van imagoschade voor Blue Hors.
Fouten als dit verwacht je niet van zo'n professionele stoeterij. Er gaat ook veel geld in om :)

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:13

ik noem dit geen foutje :=
komaan ze wisten heel goed dat er bij de tweede keer dekken vd merrie een andere hengst is gebruikt ..ook als het veulen is geboren weet je toch wie de vader is ..en als je de stamboekpapieren opgestuurd krijgt en je doet dan nog alsof er niks van aan is :x ..ook het hele keuringstraject weten dat ie niet van Romanov is maar van Zack ..en dan pas als er na DNA onderzoek een fout de wereld ingaat eventjes reageren met zo'n flut argamument

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 11:15

besita schreef:
komaan ze wisten heel goed dat er bij de tweede keer dekken vd merrie een andere hengst is gebruikt ..ook als het veulen is geboren weet je toch wie de vader is ..en als je de stamboekpapieren opgestuurd krijgt en je doet dan nog alsof er niks van aan is :x ..ook het hele keuringstraject weten dat ie niet van Romanov is maar van Zack ..en dan pas als er na DNA onderzoek een fout de wereld ingaat eventjes reageren met zo'n flut argamument

Precies. Dit kan je gewoon never nooit goed banketstaven.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-12 17:37

Suzanne F. schreef:
besita schreef:

Precies. Dit kan je gewoon never nooit goed banketstaven.

Plus....Romanov nu te boek staat als slecht sperma hebbende als het met Zack wel lukt....

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 10:43

besita schreef:

_/-\o_