uryanne schreef:@bigone, waar ik op doel is meer de suggestie die gewekt wordt in de post van s6801881, dat de sponsoring puur voor de winst zou zijn. Dat is bij dhr. Visser niet het punt, lijkt me.
Dat zeg ik dus juist niet. Wat ik zeg, is dat algemeen bekend is dat sponsoring geld kost en geen geld in het laatje brengt. Geld uitgeven dat je niets oplevert is per definitie iets dat je doet voor het leuk, voor de hobby, want puur zakelijk gezien is het op de dag dat je zo'n bak geld uitgeeft als je weet dat je het niet terug zal zien al waanzin. Als je dan op het randje van de afgrond staat moet je naar je inkomen en uitgaven kijken. Is het dan, puur zakelijk gezien, verstandig om een dergelijk sponsoraard voor te zetten?
zakelijk gezien geen goed plan dus
En de de eigenaren hebben inmiddels dat ook ingezien lijkt me: [VN] Eurocommerce verkoopt California naar QatarWat ik daarnaast zeg is dat als men echt hart voor de sport zou hebben daar men het overdragen van de paarden vóór een faillissement zou moeten doen, in plaats van daarna, met de kans dat de paarden in de handen van een curator komen
Lezen is een vak apart