Keek ik vanmorgen op de voorkant van de telegraaf, zie ik daar Indy van bokt! Hahahaha, jouw paard is hartstikke beroemd. Leuk voor jullie zeg!
Doorzetter
Geplaatst: 20-04-12 21:43
voor Indy
Miska
Geplaatst: 21-04-12 12:27
Indy is the best!!!
Somebitch
Geplaatst: 21-04-12 12:33
Wauw Joyce wat leuk zeg!
Indy is gewoon een super paard en het haalt zelfs de kranten! Echt een geweldig paard heb je. Hoevaak heb ik dat nu al wel niet gezegd? Ben trots op jullie. Jullie zijn echt een super team!
Op dit moment weinig tijd voor Bokt, maar ik kan inmiddels ook vertellen dat we vorige week donderdag ook live bij RTL Koffietijd zijn geweest Er is van alles gaande op het moment, echt super leuk!
Ben benaderd voor van alles en nog wat, o.a. over tijdje te gast in een kinderprogramma en nog meer dingen. Eigenlijk teveel om op te noemen! En nog veel dingen waar ik gewoon op dit moment niet zoveel over kan zeggen. Ik laat het allemaal rustig over me heen komen en ga kijken wat me leuk lijkt en het allerbelangrijkste, wat leuk is voor de paarden!
Het is echt ineens hectisch geweest de afgelopen 2 weken! De reacties waren ook echt overweldigend En wij moeten er nog steeds hartelijk om lachen, want het schilderen van Indy is écht als geintje begonnen
Weet zo niet waar de hele uitzending is, maar dan doet Indy ook een Mr-Ed voice-over samen met Loretta
Het item van TV Drenthe is al geplaatst zie ik
Nouja even een korte update van mijn kant.... Wil gelijk even van de gelegenheid gebruik maken om mensen te verzoeken niet meer te PB-en, maar mij te mailen, ik ben voorlopig niet of weinig hier te vinden! Mailen is de snelste weg.