Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sundral schreef:Mooi stuk alleen begin ik me wel een beetje te irriteren dat ze in elk stuk zegt dat ze alleen naar London gaat als ze een goede plaatsing kan rijden. Ik snap die gedachte wel, maar ze moet zich eerst nog zien te selecteren.
ownwise schreef:Ik zou ook niet voor minder dan een podiumplaats gaan, met een paard wat al eerder goud heeft gewonnen.... zou een beetje een domper op zijn carriere zijn en dat verdient hij zeker niet.
. Dat vind ik wel grappig alsof hij er voor gekozen heeft.
zitlgezeten heeft ze zeker niet
Ben benieuwd wat de spelen haar gaan brengen

yarrah schreef:ownwise schreef:Ik zou ook niet voor minder dan een podiumplaats gaan, met een paard wat al eerder goud heeft gewonnen.... zou een beetje een domper op zijn carriere zijn en dat verdient hij zeker niet.
Een paard die een carriere heeft. Dat vind ik wel grappig alsof hij er voor gekozen heeft.
Dit paard heeft geen keuze.... Anky bepaald alles voor hem.
Dus niet mooier maken dan het is.
Zo ver heb ik er niet over nagedacht
Sammie schreef:Salinero is met 18 superfit en in tegenstelling tot het verleden straalt hij nu veel meer rust uit. Als alle puzzelstukjes op hun plek vallen en ik weet zeker dat we voor het podium kunnen gaan, dan start ik Salinero in Londen.

Citaat:Brabant: Digby verslaat Toots en Romanov
19/04/2012 11:51
De Deense Nathalie zu Sayn-Wittgenstein gaf zojuist als laatste starter van de CDI4* Grand Prix de Nederlandse delegatie het nakijken tijdens Indoor Brabant in Den Bosch. Zij reed haar Digby (v. Donnerhall) naar de winnende score van 75,085%. Imke Schellekens Bartels werd met Hunter Douglas Toots (v. Jazz) tweede. Edward Gal eindigde met Blue Horse Romanov (v. Rohdiamant) als derde.
zoepahhpaula schreef:" Dat paard heeft al zo veel bewezen, een laatste plaats op de OS verdient hij niet en Anky is dan ook zo sportief om hem niet mee te nemen en iemand anders die geweldige kans te gunnen. Dat heet topsport!"
Das geen kwestie van gunnen of sportief zijn.. als ze niet wil dat hij lager eindigt moet ze gewoon niet gaan...dan weet je zeker dat dat niet gebeurt..hij heeft zich idd al bewezen..
Anky rijdt geweldig en heb veel respect voor der..maar er is al een lange tijd een welles/nietes gedoe...dan zeg gewoon niets totdat je echt iets van plan bent...
Prima als ze echt gaat..zou enorm leuk zijn