Morgan Barbançon gaat op CHIO R'dam voor startbewijs OS

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:16

stiekum zijn we toch allemaal jaloers op deze mensen (is heel menselijk hoor) wie wil dat nu niet op zo'n paard mogen rijden (die ook nog van jezelf is...).

of ze nu wel/niet stappen overslaat..ach als haar vader PB kan kopen..kan hij straks ook wel een goede ververvanger aankopen... ;) :Y) harstikke leuk voor die meid toch.

Wil ik ook! leuk paard lessen bij Anky, je "nergens" druk over te maken... :)

Ashley5760

Re: Morgan Barbançon gaat op CHIO R'dam voor startbewijs OS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:19

Behalve alle reacties over jaloezie etc, en dat ik het nou niet je van het vind....

Waarom is dit zo'n enorm groot nieuws, echt alle bladen en sites die ik afgelopen week bezocht staat nieuws over haar (en haar zusje) :? Ik zou zeggen, laat eerst maar een fijne score zien? (Of heb ik die gemist?)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 21:18

Think_twice schreef:
Volgens mij slaat ze de stappen over waar je van junior ruiter met een niet zo technische proef naar young rider gaat waar je een proef echt technisch leert rijden, waar je handig leert worden met je paard op een technische manier en niet op een manier van 'ik-geef-hem-wel-eens-een-duw-met-mijn-been' Gelukkig heeft ze een paard die al die techsnische dingen voor mekaar heeft en ze krijgt het er goed uit maar Painted zal ook niet eeuwig in de sport kunnen lopen en dan vraag ik me af ofdat ze het ook wel uit een ander paard zal krijgen als je die stappen overslaat.

Aaah oké...

Nouja, ze kan iig een stuk technischer rijden dan ik ooit zal kunnen.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 21:26

ik zeg; ze rijd er lekker op weg! goede kur in addington