dus toch wel in Saumur!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ceasario schreef:manubres schreef:Het begint een beetje op het Totilas/Rath syndroom te lijken...ze hebben beide te maken met hoge verwachtingen van het publiek. Maar Anky heeft daar schijt aan denk ik wat anderen er van denken of zeggen...
Anky is publiciteits"geil". terwijl Rath graag uit de schijnwerpers blijft.
mylittlejoy schreef:*tirade modus aan*
Ik ben het wachten op al die combinaties nu meer dan zat! We zitten verdorie slechts een paar maanden voor de Spelen en ik wil de combinaties die mee willen doen, of ze nu Nederlands, Duits, Brits of Oegandees zijn, in de ring zien verschijnen! Al dat gezever over wel of niet starten....Ik snap dat het bij het strategische spelletje hoort, maar het is voor ons als publiek zo frustrerend!
*tirade modus uit*
Kel2004 schreef:Jongens, dit is weer zo bokt ten top![]()
Zullen we de beslissingen gewoon aan de ruiters zelf over laten? Die hebben net even wat vaker met deze bijltjes gehakt dan bokt.... Er zal vast een goede reden voor zijn.
Jans schreef:Ik gok dat het hier te maken heeft met het transport, Saumur is een stukje verder en dan zou ik me ook eerder daarop focussen. Nu kan ze een weekje nog rustig Sali voorbereiden op het transport naar Saumur zonder de drukte van IB er tussendoor.