Anky van Grunsven toch niet van start op Indoor Brabant

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

purkie

Re: Anky van Grunsven toch niet van start op Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:28

...
dus toch wel in Saumur! ;)

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:34

Mensen laat het toch rusten. Wij weten niet precies wat er achter zit. Ik neem aan dat Anky gewoon weet wat ze doet en so be it.

_Carien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-12 21:53

Wat flauw sommige berichtjes hier en het galmen van een Rat hertze, mag ook nu Anky zich gaan verantwoorden tegenover bokt de almachtige? Alsjeblieft zeg!

kinel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 06:57

moeten ze maar niet zo hard van de toren blazen. dat ze maar met de kinderen aan de slag gaat ipv die grote wedstrijden.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 07:04

Ik geloof best dat 'ie nu niet in vorm is, maar dan is dat in een week ook niet opgelost lijkt me. We zien het vanzelf wel in Saumur hoe ze het gaan doen, tenzij ze daar ook afhaken natuurlijk.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 07:28

raar verhaal, je weet nu dat hij de komende dagen niet in vorm is en je weet wel dat hij dat volgende week wel is.
Maar ja, het zal wel het stal-managment zijn.

Kel2004

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 07:35

Jongens, dit is weer zo bokt ten top :=

Zullen we de beslissingen gewoon aan de ruiters zelf over laten? Die hebben net even wat vaker met deze bijltjes gehakt dan bokt.... Er zal vast een goede reden voor zijn.

X_Linz_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:10

klicky schreef:
Salinero was toch super in vorm?

mijn gedachte.
ik snap er niks meer van.
dadelijk gaat toch nog upido mee naar de os?

nougoed, ik wens haar succes met trainen

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:12

Stukje lijkt me toch best duidelijk. Nu nog niet in vorm, doe volgende week wel mee in Saumur. Maw: dan hoop ik dat hij wel in vorm is. En is hij dat niet, dan rijdt ze vast ook niet mee in Saumur.

Denk dat Anky vast wel weet wat ze doet ;)

Miss_kell

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:24

Waar maken jullie je druk om? Anky zal hier vast wel een reden voor hebben..
Liever een wedstrijd uitstellen dan dat hij dalijk met een blessure loopt..Kan me goed voorstellen dat Anky voorzichtig is met haar dieren :)

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:36

*tirade modus aan*

Ik ben het wachten op al die combinaties nu meer dan zat! We zitten verdorie slechts een paar maanden voor de Spelen en ik wil de combinaties die mee willen doen, of ze nu Nederlands, Duits, Brits of Oegandees zijn, in de ring zien verschijnen! Al dat gezever over wel of niet starten....Ik snap dat het bij het strategische spelletje hoort, maar het is voor ons als publiek zo frustrerend!

*tirade modus uit*

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:57

Grappig als Rath dit zegt dan vliegt iedereen er bovenop en nu als Anky het zegt er maar weinig op komt :D

klicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 08:58

Wilawander schreef:
Grappig als Rath dit zegt dan vliegt iedereen er bovenop en nu als Anky het zegt er maar weinig op komt :D

Anky weet wat ze wil, en heeft al 3x olympisch goud, dat moet Rath nog maar zien klaar te spelen.
Die ijver van Anky mag ik wel :D

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 09:15

ceasario schreef:
manubres schreef:
Het begint een beetje op het Totilas/Rath syndroom te lijken...ze hebben beide te maken met hoge verwachtingen van het publiek. Maar Anky heeft daar schijt aan denk ik wat anderen er van denken of zeggen...

Anky is publiciteits"geil". terwijl Rath graag uit de schijnwerpers blijft.

Heb je zijn mediatour langs de Duitse pers gemist? :D

Ze zullen het zelf allemaal wel het beste weten.
Uiteindelijk moeten ze toch aan de bak, willen ze kans maken op een plek voor Londen.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 09:19

Toch logische dat ze geen 2 wedstrijden zo vlak achter elkaar wil starten, miss vind ze hem daar niet genoeg voor in vorm. Dat is haar goed recht ;)

juli73

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 09:31

Denk niet dat we Anky hoeven uit te leggen hoe ze een paard het beste op een wedstrijd moet voorbereiden? Haar prestaties en aantal Olympische medailles zeggen genoeg, wacht allemaal eerst maar eens rustig af zonder iemand meteen af te kraken....

Bartello1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 09:45

[quote="juli73"]Denk niet dat we Anky hoeven uit te leggen hoe ze een paard het beste op een wedstrijd moet voorbereiden? Haar prestaties en aantal Olympische medailles zeggen genoeg, wacht allemaal eerst maar eens rustig af zonder iemand meteen af te kraken....

_/-\o_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 10:19

jeetje wat negatief allemaal.
wie weet neemt ze gewoon het zekere van het onzekere en wil ze haar paard nog even "sparen" dan 2 weken een zwaar concour te rijden?

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 10:31

Ze zal hier vast goeie redenen voor hebben, hoogstwaarschijnlijk vind ze de wedstrijd zwaarder dan in Saumur, zal wel aan de entourage en deelnemersveld liggen.

Kan me voorstellen dat ze de wedstrijden rustig opbouwt..

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 10:50

Ik zou de column in de Telegraaf maar opzeggen als ik haar was, die eerst maandenlang volgekwebbeld werd over hoe super Upido wel was, nu over Sali die toch zo geweldig in vorm is.

Gewoon je tonen op de wedstrijd en verder niet zwammen zo verliest ze iedere geloofwaardigheid

Van Ed, Hans Peter en Adelinde hoor je nooit zulke fantasieverhalen iedere week in de media

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 11:30

dat ben ik met je eens!

Anthonia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 12:33

mylittlejoy schreef:
*tirade modus aan*

Ik ben het wachten op al die combinaties nu meer dan zat! We zitten verdorie slechts een paar maanden voor de Spelen en ik wil de combinaties die mee willen doen, of ze nu Nederlands, Duits, Brits of Oegandees zijn, in de ring zien verschijnen! Al dat gezever over wel of niet starten....Ik snap dat het bij het strategische spelletje hoort, maar het is voor ons als publiek zo frustrerend!

*tirade modus uit*

:)) :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 12:35

Ik gok dat het hier te maken heeft met het transport, Saumur is een stukje verder en dan zou ik me ook eerder daarop focussen. Nu kan ze een weekje nog rustig Sali voorbereiden op het transport naar Saumur zonder de drukte van IB er tussendoor.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:24

Kel2004 schreef:
Jongens, dit is weer zo bokt ten top :=

Zullen we de beslissingen gewoon aan de ruiters zelf over laten? Die hebben net even wat vaker met deze bijltjes gehakt dan bokt.... Er zal vast een goede reden voor zijn.

Just to know: Hoe weet jij wat de ervaring van bokt is? Er zullen hier vast bokkers zijn die wel in de top meedraaien als groom/ruiter/jurylid of wat dan ook. . . okay, het zullen er niet veel zijn maar nu scheer je iedereen over een kam.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 13:46

Jans schreef:
Ik gok dat het hier te maken heeft met het transport, Saumur is een stukje verder en dan zou ik me ook eerder daarop focussen. Nu kan ze een weekje nog rustig Sali voorbereiden op het transport naar Saumur zonder de drukte van IB er tussendoor.

Ze zegt ergens dat Den Bosch echt haar concours is en Sali is gewend om te reizen, dus dit lijkt me een heel vreemd excuus.

Als ze nu gewoon zou zeggen het deelnemersveld in Den Bosch is dermate sterk, dat ik Sali liever eerst op een kleiner concours start, kijk dat zou gewoon eerlijk zijn en dat zou iedereen ook begrijpen