Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Lovely schreef:Wat ze eigenlijk zegt is dat ze geen zin heeft om mee te gaan als ze niet meer zo makkelijk kan winnen als vroeger.
horseyfries schreef:Lovely schreef:Wat ze eigenlijk zegt is dat ze geen zin heeft om mee te gaan als ze niet meer zo makkelijk kan winnen als vroeger.
Nee, dat zegt ze niet, dat zeg jij....
Jammer dat weer een gewoon eerlijk realistisch stuk zo negatief wordt opgepakt door een aantal mensen. Het is toch gewoon super dat ze met haar achttienjarige twee keer Olympisch gouden paard gaat proberen het team te versterken, en mocht dat niet nodig blijken te zijn, zich met evenveel plezier terugtrekt om anderen een kans te geven?
Ik hoop dat het Nederlandse team dé verrassing van de Olympische Spelen wordt, en dat Anky daar een bijdrage aan mag leveren. Dan juichen zelfs de grootste zwartdenkers en negatievelingen hier immers weer gewoon mee?
Lovely schreef:horseyfries schreef:
Nee, dat zegt ze niet, dat zeg jij....
Jammer dat weer een gewoon eerlijk realistisch stuk zo negatief wordt opgepakt door een aantal mensen. Het is toch gewoon super dat ze met haar achttienjarige twee keer Olympisch gouden paard gaat proberen het team te versterken, en mocht dat niet nodig blijken te zijn, zich met evenveel plezier terugtrekt om anderen een kans te geven?
Ik hoop dat het Nederlandse team dé verrassing van de Olympische Spelen wordt, en dat Anky daar een bijdrage aan mag leveren. Dan juichen zelfs de grootste zwartdenkers en negatievelingen hier immers weer gewoon mee?
Mijn opmerking is helemaal niet negatief. Anky heeft er zelf jarenlang hard voor gewerkt om de dressuursport op de kaart te krijgen in Nederland, Europa en de Wereld. Je kunt je misschien nog wel herinneren dat toen zij begon de wereld van de dressuur erg heel erg anders uit zag. Het is ook haar sportieve doel geweest om van dressuur ook weer een serieuze sport te maken en we kunnen wel concluderen dat dat gelukt is. Dressuur is gegroeid en Anky is daardoor niet meer de gedoodverfde winnares.
Dat is dus niet negatief, als jij dat met je grauwe bril ook kunt zien.
vur schreef:Nou, wat mij betreft mag het volgende nieuws over Anky wel zijn dat ze ergens een wedstrijd gereden heeft.
vur schreef:Trouwens, welke percentages reed Salinero altijd gemiddeld in de Grand Prix? Weet daar iemand het antwoord op?

horseyfries schreef:Zeg ik dat jij bij het aantal mensen hoort? Wie de schoen past..... Ik zie een heel duidelijke nieuwe alinea.
Tegen jou zeg ik alleen met andere woorden dat je haar dingen in de mond legt die zij niet gezegd heeft.
En dat kun je ook niet ontkennen met welke bril dan ook, maar misschien de gewone eens proberen waarmee je alinea's ziet?
Je doet nu alsof Anky vroeger heel gemakkelijk won, terwijl de strijd Anky-Isabell telkens weer giga spannend was en ze het niet kado kreeg. Als je niet bij de negatievelingen wilt horen waar ik het over heb, dan is dat ook niet echt de manier.
kinel schreef:vind dat ze zich nu ook eens moet richten op andere zaken en niet meer met de OS. maar dat is mijn mening. anderen moeten nu ook eens de kans krijgen. zij heeft haar tijd gehad. ze geeft vee ltraining en thuis zitten ook twee kinderen. die hebben ook haar aandacht nodig. dus geef anderen de ruimte voor zich te plaatsen.
ceasario schreef:Jolien87 schreef:[. Salinero is niet meer zoals 4 jaar geleden...
Ja
Dat zullen we dit weekende zien op Indoor Brabant.
horseyfries schreef:kinel schreef:vind dat ze zich nu ook eens moet richten op andere zaken en niet meer met de OS. maar dat is mijn mening. anderen moeten nu ook eens de kans krijgen. zij heeft haar tijd gehad. ze geeft vee ltraining en thuis zitten ook twee kinderen. die hebben ook haar aandacht nodig. dus geef anderen de ruimte voor zich te plaatsen.