Eurocommerce haalt Vingino weg bij van der Mei

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mistid

Re: Eurocommerce haalt Vingino weg bij van der Mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 20:31

Naomi, wat verschrikkelijk vervelend voor je moeder!

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 20:39

amo500 schreef:
en gelukkig weet mijn moeder wel waar ze mee bezig is.. man man man het is al sneu genoeg dat ze dat paard niet meer kan rijden, word er ook nog gezeurt over het bit? kom op zeg.

Je moeder kan geweldig rijden, uiteraard weet ze waar ze meebezig is.

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 20:42

amo500 schreef:
en gelukkig weet mijn moeder wel waar ze mee bezig is.. man man man het is al sneu genoeg dat ze dat paard niet meer kan rijden, word er ook nog gezeurt over het bit? kom op zeg.

Inderdaad erg vervelend voor je moeder. Het is altijd erg als je een paard kwijtraakt, en helemaal je beste paard. Gelukkig is het een fantastische amazone die weet wat ze doet.

En amo500, probeer je dit soort kritiek over je moeder niet aan te trekken. Het is internet en dan oordelen mensen (met maar vooral zonder kennis) nogal makkelijk.

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 21:50

Amo500. Ik vind je moeder een topruiter, het is echt zonde dat ze dit paard kwijtraakt. We hebben toevallig een Vingino voor zadelmak maken op stal. Fijn paard , echt sportpaard.

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-12 22:56

Wat jammer zeg voor Nathalie! :\
Zou dit dan ook een teken zijn dat het zakelijk gezien echt niet goed gaat met Eurocommerce?
Net als wat Bigone al zegt, dat ze het simpelweg niet kunnen betalen om hun paarden door anderen te laten rijden..
Ik hoop dat ze een manier kunnen vinden om door te starten o.i.d. Het zou jammer zijn dat deze stal ten onder gaat!

Vudress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 00:00

Eurocommerce staat op omvallen. Het zou mij niets verbazen als er over een jaar geen (stal) Eurocommerce meer is. De kantorenmarkt is erg slecht, er is sprake van grote leegstand. Jarenlang zakendoen op een bepaalde manier eist op een gegeven moment zijn tol.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 07:41

amo500 schreef:

Jammer voor je moeder. Echt gezeur er over zie ik niet. Enkel wat feiten. Ik denk dat je het iets zwaar op neemt.. :) :(:) Sterkte! Een paard verliezen is nooit leuk, eender op welke manier.

dots83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 08:03

Zonde! Vooral voor de Natalie. Vind het een sympathieke amazone.

Paddenpad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 08:05

Heel jammer,maarja zo gaat dat in de paardensport wanneer je voor derden hun paarden uitbrengt.

Aieshja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:31

Erg jammer, vond het een mooie combinatie.
Ik hoop dat Eurocommerce het wel redt en alles alsnog op z'n plaats valt..

potverdikkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 09:46

Pff dit zijn harde gevolgen. Hoop echt dat alles op zijn pootjes terecht komt! En het oordelen vanaf de zijkant is altijd zo makkelijk! Trek in hemelsnaam die wijsviongers in en ga de duimen gebruiken! Daar hebben ze tenminste wat aan!

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-12 17:10

Ayasha schreef:
amo500 schreef:

Jammer voor je moeder. Echt gezeur er over zie ik niet. Enkel wat feiten. Ik denk dat je het iets zwaar op neemt.. :) :(:) Sterkte! Een paard verliezen is nooit leuk, eender op welke manier.

Nou Arabesk kan der mondje natuurlijk weer eens niet houden en maakt niet direct een leuke opmerking.

Amo500, zonde dat jullie Vingino moeten missen en van de betweters hier op bokt moet je je niet teveel aantrekken. Die liggen als een papparazi in de struiken om ruiters hier af te maken.