Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jottum schreef:Wat zou het dekgeld zijn van papa?
Korstje schreef:Mooi dier om te zien.
Maar, don't shoot me, als een willekeurige bokker een foto van een 2 jarige onder het zadel neerzet dan wordt die persoon tot op de sokken afgefikt. En hier worden enkel lovende woorden geplaatst.
Dat snap ik even niet.
Ragdollcat schreef:Korstje schreef:Mooi dier om te zien.
Maar, don't shoot me, als een willekeurige bokker een foto van een 2 jarige onder het zadel neerzet dan wordt die persoon tot op de sokken afgefikt. En hier worden enkel lovende woorden geplaatst.
Dat snap ik even niet.
Ik ook niet en dat men t normaal vind dat ie nu al volop moet gaan racen op 2 jarige leeftijd, geen wonder dat veel renpaarden al met 6 jaar gesloopt zijn.
Korstje schreef:Mooi dier om te zien.
Dat snap ik even niet.
Traber schreef:jamiroquai schreef:Geen wonder dat hij laatste is geworden. Die andere renpaarden zijn doodsbang voor die opvallende kleurtjes en gaan er als een gek vandoor......
..of hij is zelf bang dat zijn vlekken eraf waaien als hij te hard gaat![]()
Wel een knapperd!weer eens wat anders...
Moos99 schreef:Even misschien een stomme vraag, zijn deze paarden wel goed te gebruiken als recreatie paarden? Zit dat knoer hard weg racen er niet zo in dat ze niet goed rustig te rijden zijn? Hij zou maar is besluiten tijdens een buitenritje is even een flink rondje te racen!
Moos99 schreef:![]()
Even misschien een stomme vraag, zijn deze paarden wel goed te gebruiken als recreatie paarden? Zit dat knoer hard weg racen er niet zo in dat ze niet goed rustig te rijden zijn? Hij zou maar is besluiten tijdens een buitenritje is even een flink rondje te racen!
.
? Sees schreef:Ik vind het paard pràchtig maar ik maakte bewust geen opmerking over de leeftijd. Maar nu dan toch maar wel.
Dat mijn Opa 93 is geworden terwijl hij zijn leven lang heeft gerookt betekent toch ook niet ineens dat roken geen lonkanker veroorzaakt? Natuurlijk zijn er renpaarden die gewoon blessurevrij 24 worden maar niemand kan anno 2012 toch z'n kop in het zand steken en beweren dat het niet slecht is die belasting op zo'n jonge leeftijd?
Ik heb trouwens gemist waaróm renpaarden in vresdesnaam zo vroeg al moeten koersen. Rennen ze dan harder ofzo?