Paard dekt politie agent op Ierse paardenmarkt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:07

ik zie geen klap hoor? Alleen dat die schreeuwende kerel wat om zich heen slaat en paard steeds zijn hoofd omhoog doet daardoor. Kan iemand verstaan wat hij schreeuwt?

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:09

Iets over dat het niet zijn schuld was... rest is, zoals bij woeste Ieren, vrij onverstaanbaar

DaphneR93

Re: Paard dekt politie agent op Ierse paardenmarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:10

Het is geen 1 klap hij slaat hem een paar keer tegen zijn hoofd als ie al van de agent af is!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:10

DaphneR93 schreef:
Het is geen 1 klap hij slaat hem een paar keer tegen zijn hoofd als ie al van de agent af is!

Groot gelijk.
Gek paard. :+

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:11

whahhaa ik kwam de foto's van de week al tegen, hilarisch! Het paard is trouwens een scudder een kruising tussen een irish cob en een draver gebruikt voor de draverijen voor de sulky.

Nou Daphne, als mijn hengst dit geflikt had had hij ook een goede rechtse van me gehad ;)

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:12

Asyaa schreef:
DaphneR93 schreef:

Groot gelijk.

Nou ik snap dat je boos bent maar daarna heeft niet zo veel zin meer. Maar volgens mij raakt ie hem niet wijst ie meer als je heel goed kijkt. Rond de 50 seconden zie je het. Man met grijze jas. Paard is er in ieder geval niet van onder de indruk :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:13

Ik snap niet dat jullie hier serieus om gaan lachen. Je zal maar zo´n kut paard op je nek hebben hangen, lekker gevaarlijk. Ik had ´m een stuk harder aangepakt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:15

Doanique schreef:
Vind het wel raar wat die jongen doet, die geeft dat paard gelijk een klap in z'n gezicht!

Wat zou jij doen als een hengst op een persoon duikt? net als de rest oh jongens wat een lol? Echt niet... raken waar ik m raken kan op dat moment :j
Opvoeden heeft de eigenaar niet gedaan, das duidelijk

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:16

volgens mij staat die knul nogal wat handgebaren te maken naar de agent aangezien hij roept dat het niet zijn schuld is etc. Maar goed, een paard in je nek is toch het laatste wat je wil hebben. Flinke klap zou wel op zijn plaats zijn. Van een onwillige merrie krijgen ze harder op hun donder.
Vind het wel een aparte tinker dat blijkbaar fluoriserend geel voor hem opwindend is _O-
Van dat de agent die hemvast heeftwel een stap opzij had mogen doen om de tinker van de andere agent af te krijgen. Die zielige man kon geen kant uit! Wel weer een beetje dom dat als je de ruimte hebt, dat je jezelf tussen een vreemd paard en een opstakel parkeerd om de chip te lezen.

Tammy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:17

pfff dan schrik je je toch ook kapot, heb je een paard in je nek zitten :=

DaphneR93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:17

stef schreef:
Doanique schreef:
Vind het wel raar wat die jongen doet, die geeft dat paard gelijk een klap in z'n gezicht!

Wat zou jij doen als een hengst op een persoon duikt? net als de rest oh jongens wat een lol? Echt niet... raken waar ik m raken kan op dat moment :j
Opvoeden heeft de eigenaar niet gedaan, das duidelijk

Het is juist niet op dat moment. En ik denk dat het juist de eigenaar is. Maar goed ik begrijp het wel, die agent had z'n rug wel kunnen breken.

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:18

Ffortuna schreef:
Ik snap niet dat jullie hier serieus om gaan lachen. Je zal maar zo´n kut paard op je nek hebben hangen, lekker gevaarlijk. Ik had ´m een stuk harder aangepakt.

Denk dat de meesten hier beetje moeten lachen omdat het een nietsvermoedende politieagent betreft ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:18

DaphneR93 schreef:
Asyaa schreef:
Groot gelijk.

Nou ik snap dat je boos bent maar daarna heeft niet zo veel zin meer. Maar volgens mij raakt ie hem niet wijst ie meer als je heel goed kijkt. Rond de 50 seconden zie je het. Man met grijze jas. Paard is er in ieder geval niet van onder de indruk :+

Ik heb het filmpje zelf niet gezien, dus weet ook niet wat ie precies deed, maar als een paard ooit het idee kreeg om ook maar zn voorbenen op te tillen richting mij had, zoals Caira ook zegt, een rechtse van me gehad.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:20

En een linkse, en maatje 40 :j

_helga_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:20

had van de week een foto gezien op fb
maar dacht dat het nep was :P hahaaha

Adamootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:21

Oh jee wat erg zeg! Arme man. Had de foto's al op facebook gezien trouwens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:22

stef schreef:
En een linkse, en maatje 40 :j

Het is dat ik allebei mn benen nodig hebt als 600 kilo besluit zich op mn rug te parkeren, maar anders kwam die erachteraan :P

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:23

Lekker ding hoor!

Dit is duidelijk de bereden politie............... _O-

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:23

kijk, in alle eerlijkheid. Die agenten zullen waarschijnlijk bij alle paarden gekeken hebben voor chips. Dus tegn veel paarden aan gezeten hebben. Zweet etc. Dus hun zullen ongetwijfeld flink naar merrie hebben geroken. Dit is niet om het goed te praten, maar het is wel te begrijpen dat de hengst de geur opwindend had gevonden.
Het was gewoon niet zo een hele slimme actie van de agenten om het zo aan te pakken bij een vreemde hengst op een markt. De agent had duidelijk geen mogelijkheid om uit te wijken, dus alleen op dat gebied maakte de agenten een fout. Dat de hengst dit niet hoort te doen is een tweede, het blijft wel een dier. Hun hadden deze mogeijkheid moeten kunnen inschatten dat het dier zou kunnen stijgeren ofzo. Dan had het een stuk slechter met de agent kunnen aflopen als het nog zwaaiende voorbenen waren geweest ook.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:25

Ik ging er even vanuit dat ik er niet onder zat ;)

Lecytinker, een hengst die dit gedrag vertoont is IMO nooit te begrijpen. Een hengst heeft onder geen enkele omstandigheid een mens te bestijgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:26

Typisch gevalletje fuck the police :')

Wel sneu voor die agent. :') Gelukkig is het goed afgelopen.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:26

Tochtige koeien doen dat ook....... :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:27

Doanique schreef:

Ik vind het ook raar dat dat alles is wat ie krijgt. Als je de kans krijgt zou ie wel op andere plekken een rotschop mogen krijgen van mij :x

mebianca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:30

Noujaaaaaa die had ik al 2 dagen geleden geplaatst en toen werd ie weg gehaald. :+

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 15:31

Zag deze al op een andere site onder de titel 'Fuck de politie' - letterlijk.

Toch best een sterke man hoor..
:+