Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Caira schreef:Nee paddenpad, ik heb het originele artikel teruggelezen en het gaat over 'the horse' dus niet 'his horse' er is dus een vertaalfoutje ingeslopen.
@ Charlotte, 1 artikel? wat dacht je van de fotoreportage, die liegt er niet om
Caira schreef:Nee paddenpad, ik heb het originele artikel teruggelezen en het gaat over 'the horse' dus niet 'his horse' er is dus een vertaalfoutje ingeslopen.
vonneke schreef:Caira schreef:Nee paddenpad, ik heb het originele artikel teruggelezen en het gaat over 'the horse' dus niet 'his horse' er is dus een vertaalfoutje ingeslopen.
@ Charlotte, 1 artikel? wat dacht je van de fotoreportage, die liegt er niet om
Ik zie aan die fotoreportage weinig bijzonders. Het logeren, dat zijn wel erg onduidelijke foto's...
Paddenpad schreef:Caira schreef:Nee paddenpad, ik heb het originele artikel teruggelezen en het gaat over 'the horse' dus niet 'his horse' er is dus een vertaalfoutje ingeslopen.
Maar dan zijn het toch nog twee aparte zaken,de ene thuis in training aan de longe en waar hij van beschuldigt wordt is van mishandeling op een wedstrijd bij hetzelfde paard William,dus het dier wordt thuis door hem geteisterd en waarschijnlijk ook nogeens een keer op wedstrijdterrein.?!
CharlotteMae schreef:Dat bedoel ik dus ook!
Met strakke bijzet longeren, dat doen echt heel veel longeren (ook veel grote namen). Ik zeg btw niet dat dit goed is! Opeens ligt het paard op de grond en is ie in shock. Klinkt mij heel vreemd in de oren.
Foto's zijn ook niet echt duidelijk...
LecyTinker schreef:http://www.passingfancyhorses.com/Quick ... ontact.jpg
als je een profecionele trainer bent, dan moet je toch echt wel zien dat het paard werkelijk zijn lichaam compleet verkeerd gebruikt. Dit is niet trainen...
Langcara schreef:HIj zou een paard zelfs getreiterd hebben. Maar er staat helemaal niets concreets in. Het is feitelijk een nietszeggend bericht.
De 2e link pleit niet voor zijn longeerwijze. Ik vrees echter dat dit wel vaker gebeurt, bij andere ruiters en andere paarden.LecyTinker schreef:http://www.passingfancyhorses.com/Quick ... ontact.jpg
als je een profecionele trainer bent, dan moet je toch echt wel zien dat het paard werkelijk zijn lichaam compleet verkeerd gebruikt. Dit is niet trainen...
Dat achterbeen doet ook zo raar. Zo zie ik een paard nooit een achterbeen gebruiken.
macke21 schreef:Als je een paard kort vast zet, trek je hem dicht of tewel de luchtpijp wordt afgesloten, daarbij zijn neusbloedingen heel normaal ook het in shock raken van het paard is dan niet ongewoon. Komt daarbij ook nog een hoog lichaamstemperatuur dan is het plaatje kompleet. De foto's zijn duidelijk genoeg!!!! Hoe ik het weet heb helaas te veel gezien in de dressuurwereld ( top en amateur)
piepenfiets schreef:De foto's en het verhaal over Williampff zijn niet het enige bewijsmateriaal. Er is altijd vooronderzoek door de openbaar aanklager. Het feit dat hij in staat van beschuldiging is gesteld geeft aan dat er kennelijk genoeg ontvankelijk bewijsmateriaal is. Overigens zijn er in het verleden diverse andere zaken door Parra geschikt.
Asyaa schreef:piepenfiets schreef:De foto's en het verhaal over Williampff zijn niet het enige bewijsmateriaal. Er is altijd vooronderzoek door de openbaar aanklager. Het feit dat hij in staat van beschuldiging is gesteld geeft aan dat er kennelijk genoeg ontvankelijk bewijsmateriaal is. Overigens zijn er in het verleden diverse andere zaken door Parra geschikt.
In staat van beschuldiging is nog altijd heel wat anders dan schuldig.