Madeleine Witte-Vrees schat kansen voor Olympische Spelen in

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

macke21

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 14:10

Vind dit toch wel heel erg hoog gegrepen! Je wint in een uitgedund indoorkampioenschap de Grand Prix en nu durf je al aan de Olympische spelen te denken, laat ik het maar houden op een Olympische gedachte..
Ze zal zich eerst waar moeten maken internationaal op 3* nivo daarna op 5* en als je daar boven de 66% kan rijden mag er aan gaan denken. En dat is echt even anders dan een Nederlands kampioenschap....
Neemt niet weg dat als ze met een jaar ervaring in het internationale zeker wel ver kan komen met dit paard. Maar laten we aub wel nuchter blijven.

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 15:43

Grapje schreef:
Volgens mij heeft anky ook nog niet gezegd òf ze met upido of sali gaat.

Dat geld hetzelfde voor Hans Peter en Edward, die weten het ook nog niet

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 15:43

macke21 schreef:
Vind dit toch wel heel erg hoog gegrepen! Je wint in een uitgedund indoorkampioenschap de Grand Prix en nu durf je al aan de Olympische spelen te denken, laat ik het maar houden op een Olympische gedachte..
Ze zal zich eerst waar moeten maken internationaal op 3* nivo daarna op 5* en als je daar boven de 66% kan rijden mag er aan gaan denken. En dat is echt even anders dan een Nederlands kampioenschap....
Neemt niet weg dat als ze met een jaar ervaring in het internationale zeker wel ver kan komen met dit paard. Maar laten we aub wel nuchter blijven.

klopt, maar als dit paard al op een 4de gp zo hoog scoort is het toch wel bijzonder!

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 16:06

koenborias schreef:
klopt, maar als dit paard al op een 4de gp zo hoog scoort is het toch wel bijzonder!

Kristina Sprehe en Charlotte Dujardin reden bij hun vierde Grand Prix optreden bijna 80% in de grand prix proef, bij een sterke internationale jury van 5 personen. Dan is de 73% van Madeleine op een "thuiswedstrijd" wel knap maar niet echt bijzonder. ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 18:10

sassie81 schreef:
Janine1990 schreef:
Waar het in het filmpje om gaat is de plaats in het Olympisch Kader, in het Olympisch jaar is het A-kader het Olympisch Kader.
Je moet daarvoor twee keer 67% internationaal scoren binnen een half jaar dacht ik zo uit m'n hoofd? Nationaal was het percentage dan wat hoger geloof ik.

Anky heeft het afgelopen jaar al twee keer internationaal boven de 67% gescoord, vandaar dat ze in dit filmpje genoemd.

Ze moet nog wel met Upido aan de bak. Het wordt kort dag!

Als ik me niet vergis zijn de laatste kwalificatiewedstrijden in Juni, ik meende het NK in Hoofddorp en nog iets, Engeland dacht ik, maar weet ik niet zeker.