Gal & Minderhoud vanavond bij Pauw en Witteman

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 06:52

Lotus83 schreef:
Ik heb het gezien en het was precies zoals je zegt....

Ben ik blij dat ik lekker ben gaan slapen hihi :=

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 07:25

vilheide schreef:
Het was volgens mij wel voor het eerst dat Edward reageerde op het Totilas/Rath gebeuren.

Nee hoor. Dat heeft ie al vaker gedaan.

purkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 08:38

Deze twee top dressuurruiters zijn als 'koppel' op nationale TV gelanceerd, dat zie ik als winst.
Volgens mij maakte Pauw een suggestieve opmerking over Anky haar kansen(Salinero/Upido) om met het team naar London te gaan
vanwege het feit dat de bondscoach ook haar echtgenoot is. Dat vond ik niet kies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 09:43

purkie schreef:
Deze twee top dressuurruiters zijn als 'koppel' op nationale TV gelanceerd, dat zie ik als winst.
Volgens mij maakte Pauw een suggestieve opmerking over Anky haar kansen(Salinero/Upido) om met het team naar London te gaan
vanwege het feit dat de bondscoach ook haar echtgenoot is. Dat vond ik niet kies.

Volgens mij is dat juist wel goed, een kleine hint dat het wel allemaal eerlijk moet blijven gaan.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 09:45

Ik vond het een verschrikkelijke aanfluiting van een interview :=
Uiteraard werden de beelden van Totilas in Duitsland er ook weer even bijgesleept.
en wat een vragen zeg :') vooral doorhameren wanneer ze iets niet willen beantwoorden.

Cavaletto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 09:58

P&W hadden dit interview net zo goed achterwege kunnen laten. Ik had niet de indruk dat zij de dressuursport serieus nemen, maar goed, half Nederland neemt de dressuursport niet serieus.
P&W verdienen wel een plekje op het forum met domme uitspraken van niet paardenmensen;zo werd aan Edward en Hans Peter gevraagd of hun paarden al een beetje zenuwachtig waren voor de Olympische spelen :j

Mijn paard vroeg laatst nog aan mij; "Hoeveel nachtjes slapen vrouwtje? Ik kan niet wachten tot de Olympische spelen beginnen, kan ik jouw Iphone lenen dan kan ik het in de wei via Internet volgen. Oh ja, check je even of ik wel bereik heb achter op het land?"

Ja, de spanning zit er in bij de paarden.

Anoniem

Re: Gal & Minderhoud vanavond bij Pauw en Witteman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 10:10

Het ging duidelijk tot de OS en niet verder. Dat vond ik wel jammer, want ik had graag het antwoord op de vraag gehoord hoe de eigenaren (van die 6 paarden behalve Tango) op het nieuws hebben gereageerd dat het Harskampse trio voor 10 jaar een exclusieve samenwerking is aangegaan met Glock.

grauwman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 10:24

Je weet dat als je bij P&W in de uitzending komt dat je rare vragen kan verwachten en dat je hooguit 5 á 10 min spreektijd krijgt. Yessin was 2 weken geleden nog bij hun te gast en daar kwamen ook vragen voorbij waarvan ik dacht moet dat nou of heb je nou echt niets onthouden van je vorige interview met een dressuurruiter.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 11:23

Het interview met Yessin vond ik stukken beter, al blijft het irritant hoevaak ze hun gasten onderbreken.
Laat die mensen toch eens uitpraten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 11:26

Het interview met Yessing had een extra onderwerp en dat maakte het leuker. Bovendien bemoeide Yessin zich ook met de andere discussies aan tafel en gaf daardoor een betrokken indruk.

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 11:27

Ik ben het gisteren tegengekomen. Ik vond het een beetje een flauw interview. Ze bleven doorvragen in de hoop dat ze uiteindelijk het antwoord krijgen die ze graag wouden hebben, of het nu zo is of niet. Zoals het doorhameren op partnerschap en concurrentiestijd tussen de heren, en over Anky en Sjef... Een beetje een flauwe bedoeling. In plaats van te luisteren naar het antwoord dat men krijgt en daar op door te gaan gewoon dezelfde vraag blijven stellen in de hoop dat je het antwoord krijgt die het "mooist" of meest senstationeel is... Nee, ik vond het een aanfluiting :n

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 11:40

s6801881 schreef:
Ik ben het gisteren tegengekomen. Ik vond het een beetje een flauw interview. Ze bleven doorvragen in de hoop dat ze uiteindelijk het antwoord krijgen die ze graag wouden hebben, of het nu zo is of niet. Zoals het doorhameren op partnerschap en concurrentiestijd tussen de heren, en over Anky en Sjef... Een beetje een flauwe bedoeling. In plaats van te luisteren naar het antwoord dat men krijgt en daar op door te gaan gewoon dezelfde vraag blijven stellen in de hoop dat je het antwoord krijgt die het "mooist" of meest senstationeel is... Nee, ik vond het een aanfluiting :n

Ik kijk het af en toe, maar dit lijkt wel de centrale manier van interviewen van de heren. Het moet snel en kort, niet te ingewikkeld en als ze er zelf niets aan vinden, och, dan kijk je gerust even de andere kant op en aan luisteren doen ze niet. Respectloos en bijzonder irritant, ik snap niet dat zulke tv gemaakt wordt..

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 12:04

Ik vond het intervieuw een echte aanfluiting, beide heren zaten er eigenlijk voor niets en zelfs voor de mensen die niets van paardensport afweten kwam er weinig nuttigs uit aan vragen...

Snel en kort vond ik redelijk meevallen ik vond dat ze over de politieke strijd van Sampson veel dieper in gingen als over het paarden sport, de laatste 5 minuten van het programme kwam Gal en Minderhoud nog even snel aan bod...Ik zou persoonlijk voor de ze vragen niet eens zijn op komen dagen :n

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 12:11

Ik vind p&w altijd een aanfluiting. Van mij mogen ze vandaag nog van de buis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-12 12:39

A_nouk schreef:
Ik vond het intervieuw een echte aanfluiting, beide heren zaten er eigenlijk voor niets en zelfs voor de mensen die niets van paardensport afweten kwam er weinig nuttigs uit aan vragen...

Snel en kort vond ik redelijk meevallen ik vond dat ze over de politieke strijd van Sampson veel dieper in gingen als over het paarden sport, de laatste 5 minuten van het programme kwam Gal en Minderhoud nog even snel aan bod...Ik zou persoonlijk voor de ze vragen niet eens zijn op komen dagen :n

Het is niet zo zinvol om deze mening te projecteren op P&W, er zijn immers belangrijkere zaken in de wereld dan de OS van twee sporters.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 08:31

ik heb het gisteren teruggekeken, ik vond het wel mee vallen.
Je moet er van uit gaan dat 95% van de kijkers niets van paarden weet, ik denk dat ze het daarom zo oppervlakkig houden.

Die mevrouw van de Telegraaf, wat een gekke bekken kon die trekken zeg, daar heb ik nog het meest om gelachen...

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 11:44

Knakker schreef:
ik heb het gisteren teruggekeken, ik vond het wel mee vallen.
Je moet er van uit gaan dat 95% van de kijkers niets van paarden weet, ik denk dat ze het daarom zo oppervlakkig houden.

Die mevrouw van de Telegraaf, wat een gekke bekken kon die trekken zeg, daar heb ik nog het meest om gelachen...

Was dat die blonde die aan tafel zat?

Overigens vond ik het niet zo gek dat ze meer aandacht aan Samson besteedden hoor, immers, nu Brinkman uit de PVV is verwacht ik (of is het stiekem hopen) dat dit kabinet heeeeeeel snel opkrast. Dan is die spreekruimte voor Samson toch echt belangrijk. Daarnaast is het natuurlijk een heel gebeuren bij de PvdA dat ze een "verkiezing" hebben uitgeschreven onder de leden om het zo democratisch mogelijk te doen. Tja, dat is voor iedereen denk ik wel interessant, want of je het nu eens of oneens bent met de standpunten van Samson/de PvdA, het gaat uiteindelijk ook jezelf aan.

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-12 13:07

ja, inderdaad die blonde.
Ze wist er heel veel vanaf, ze was echt niet gek, maar alsmaar die rare gezichten...
Tuurlijk wordt er meer aandacht besteedt aan de politiek, dat is nu een hot-item. Dan gebruiken ze dat stukje paardensport als welkome afwisseling!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:13

Iemand toevallig gisteren de uitzending gezien met die windsurfer? Die kreeg pas echt domme vragen voorgeschoteld, ik denk dat P&W gewoon niet zo goed zijn in sportmensen.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:21

Lovely schreef:
Iemand toevallig gisteren de uitzending gezien met die windsurfer? Die kreeg pas echt domme vragen voorgeschoteld, ik denk dat P&W gewoon niet zo goed zijn in sportmensen.

Vroegen ze hem of zijn surfplank zenuwachtig was? :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 23:26

Ja en hoe het kwam dat hij zo hard kon varen :?.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 07:23

:') Had hun autocue misschien problemen?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 12:35

Cayenne schreef:
:') Had hun autocue misschien problemen?

_O-