Lotus83 schreef:Ik heb het gezien en het was precies zoals je zegt....
Ben ik blij dat ik lekker ben gaan slapen hihi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
purkie schreef:Deze twee top dressuurruiters zijn als 'koppel' op nationale TV gelanceerd, dat zie ik als winst.
Volgens mij maakte Pauw een suggestieve opmerking over Anky haar kansen(Salinero/Upido) om met het team naar London te gaan
vanwege het feit dat de bondscoach ook haar echtgenoot is. Dat vond ik niet kies.
s6801881 schreef:Ik ben het gisteren tegengekomen. Ik vond het een beetje een flauw interview. Ze bleven doorvragen in de hoop dat ze uiteindelijk het antwoord krijgen die ze graag wouden hebben, of het nu zo is of niet. Zoals het doorhameren op partnerschap en concurrentiestijd tussen de heren, en over Anky en Sjef... Een beetje een flauwe bedoeling. In plaats van te luisteren naar het antwoord dat men krijgt en daar op door te gaan gewoon dezelfde vraag blijven stellen in de hoop dat je het antwoord krijgt die het "mooist" of meest senstationeel is... Nee, ik vond het een aanfluiting
A_nouk schreef:Ik vond het intervieuw een echte aanfluiting, beide heren zaten er eigenlijk voor niets en zelfs voor de mensen die niets van paardensport afweten kwam er weinig nuttigs uit aan vragen...
Snel en kort vond ik redelijk meevallen ik vond dat ze over de politieke strijd van Sampson veel dieper in gingen als over het paarden sport, de laatste 5 minuten van het programme kwam Gal en Minderhoud nog even snel aan bod...Ik zou persoonlijk voor de ze vragen niet eens zijn op komen dagen
Knakker schreef:ik heb het gisteren teruggekeken, ik vond het wel mee vallen.
Je moet er van uit gaan dat 95% van de kijkers niets van paarden weet, ik denk dat ze het daarom zo oppervlakkig houden.
Die mevrouw van de Telegraaf, wat een gekke bekken kon die trekken zeg, daar heb ik nog het meest om gelachen...
.
Had hun autocue misschien problemen?