JJane schreef:@inamulder Ik begrijp dat je warme gevoelens voor het politie paard hebt maar ik vind het niet van deze tijd. Ook al gebeurt het maar een keer in zijn carierre dat hij wordt bekogeld dan vind ik dat een keer te veel. Waar het idee van jou vandaan komt om er maar vanuit te gaan dat recreatie en manege paarden het slecht hebben begrijp ik niet echt. Er zijn ook politie paarden die tijdens hun opleiding een steekje los krijgen en die via de achterdeur bij de recreant/manege terecht komen. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar kom wel even van de roze wolk af.
JJANE, zolang er demonstranten en rlschoppers zijn, is het politiepaard onontbeerlijk. dit is een feit. Een rozewolk heb ik niet, ik weet maar al te goed hoe de situatie is. Er zijn vele manege's die gerust kreupele paarden, te oude ponies laten mee lopen in de lessen. Ook dat is een feit.
Vele paarden bezitters weten te weinig van hun viervoeter af en denken goed te doen. ook dat is een feit. Gewoon je ogen en oren open houden dan zie je genoeg in de wandelgangen.....helaas denken vele dat politiepaarden ontzettend hard moeten werken en slecht verzorgd worden. Dat is dus niet zo. Dit heeft niets met een rozebril te maken maar is gewoon de realiteit.
. Hoe ziek ben je dan ook in je hoofd
.
Bravo Boris
inderdaad daarom viel het mij juist zo op. En aangezien het in Engeland er soms nog gekker dan hier aan toe gaat had ik toch verwacht dat ze in de bescherming stonden ..