Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
eenitraM schreef:LiiNd_Y schreef:wat vind je er niks aan dan? het ras zelf? de kruizingen?
De kruising. Wat voor meerwaarde heeft dit stamboek? Imo geen meerwaarde voor het paarderas (al die rassen door elkaar, fries, prullebak, kwpn, wb en de hele meuk)
jus schreef:Ik ken dit stamboek niet dus even een vraagje alle bonte paarden met barok uiterlijk kunnen in dit stamboek opgenomen worden ?
In Spanje zijn er echt fantastische kruizingen van PRE (andalusiers) in bont met een superbarok uiterlijk deze zouden dus ook in dit stamboek opgenomen kunnen worden ?
Angela schreef:jus schreef:Ik ken dit stamboek niet dus even een vraagje alle bonte paarden met barok uiterlijk kunnen in dit stamboek opgenomen worden ?
In Spanje zijn er echt fantastische kruizingen van PRE (andalusiers) in bont met een superbarok uiterlijk deze zouden dus ook in dit stamboek opgenomen kunnen worden ?
De Barockpinto, ook wel bonte fries genaamd, dient minimaal 25% en maximaal 87,50% fries bloed in zich te hebben.
Nee dus... alleen als er ook fries in zit (min 25%) dan kan het een barockpinto zien...
Ik ken geen bonte anda's, maar wel jammer die die niet bij dit stamboek zouden kunnen aansluiten... lijkt me namelijk wel een aanwinst
FunkyMistiC schreef:Nou zeg, wat een afgunst lees ik hier. Ooit bij nagedacht dat er wel mensen zijn die heeel veel tijd en emotie steken in dit stamboek, wie ben jij dan om dit meuk te noemen. Om je te schamen
Citaat:Ik ken geen bonte anda's, maar wel jammer die die niet bij dit stamboek zouden kunnen aansluiten... lijkt me namelijk wel een aanwinst