Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Asyaa schreef:[b]Schaar je jezelf toevallig onder de noemer dierenactivist? Je reageert zo scherp op het woord activist
Bravura schreef:Dit vind ik een zieke reactie. zoals ik net al schreef activisme vind ik snel grenzen aan extremisme. En dat komt in mijn woordenboek qua persoon niet voor. Dat is de reden waarom ik misschien wat fel reageer. Extremisme keur ik zonder meer af!

Asyaa schreef:Bravura schreef:Dit vind ik een zieke reactie. zoals ik net al schreef activisme vind ik snel grenzen aan extremisme. En dat komt in mijn woordenboek qua persoon niet voor. Dat is de reden waarom ik misschien wat fel reageer. Extremisme keur ik zonder meer af!
Het was een oprechte vraag
Je reageert onnatuurlijk scherp op 1 bepaald woord, daarom vroeg ik me af of jij je toevallig onder die noemer schaart.
Imo grenst dit aan extremisme. Dit heeft niks meer met 'redden' te maken. Beenproteses aan paarden? Spuit erin en klaar, proberen de volgende te redden ipv beesten een onwaardig leven te geven.
Maar ben ook van mening dat ik er niet over mag en kan oordelen mbt plaatsen van een prothese. Ik kan niet zeggen of zo'n dier nog plezier heeft in z'n leven met zo'n prothese. Als zo'n dier wel bokt, rent, eet en vrolijk kijkt, tja....wat moet je er dan over oordelen.