Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Embe schreef:Ben benieuwd waar hij zijn kwalificatiepunten gehaald heeft
Jolo schreef:Tuurlijk super gaaf voor 'm en knap
(nee, ik doe het hem niet na, en ondanks dat het me niet in dank afgenomen zal worden;) moet me toch aansluiten bij Embe.... maar dat is de olympische spelen; mischien wel de beste ter wereld van elke sport die een medaille winnen, maar zeker niet de beste ter wereld per sport die mee mogen doen..... tja, dat hou je natuurlijk altijd (wat dat betreft is een wereldbeker wedstrijd op basis van ranking al en betere afspiegeling van de sport (ook al zit je dan aan een max startersper land) of hechten sporters misschien meer waarde aan een grand-slam toernooi of tour de france etc etc in hun eigen sport...)
(en een compliment voor Patrik Kittel op de wijze waarop hij paarden klaarmaakt voor / fit houdt op het hoogste niveau)
Embe schreef:Nou er zijn verder geen combinaties in Marokko hoor die op dat niveau rijden. Hij heeft een dubbel paspoort vandaarverder is hij op z'n uiterlijk na zo nederlands als het maar kan. Verder heeft hij zijn kwalificatiepunten in de Oekraine gehaald, weet niet of dat in Nederland gelukt was...
Thomas schreef:Had hij nou een dubbel paspoort dan? Of is hij gewoon Nederlands?
Wel knap ook al zou ik de plaatselijke combinaties uit Marokko (ik weet niet of deze bestaan, maar er zal vast wel iemand GP rijden in dat land) ook een kans bieden, hij is gewoon helemaal Nederlands en omdat hij hier niet in het team zal komen wijkt hij af naar een ander land.
Thomas schreef:Had hij nou een dubbel paspoort dan? Of is hij gewoon Nederlands?
Wel knap ook al zou ik de plaatselijke combinaties uit Marokko (ik weet niet of deze bestaan, maar er zal vast wel iemand GP rijden in dat land) ook een kans bieden, hij is gewoon helemaal Nederlands en omdat hij hier niet in het team zal komen wijkt hij af naar een ander land.
Mollymuis schreef:Thomas schreef:Had hij nou een dubbel paspoort dan? Of is hij gewoon Nederlands?
Trouwens THomas, wat wel erg is dat er een Duitser was die zich probeerde te kwalificeren voor de OS en zich heeft laten Naturaliseren tot Palestijn dat is pas erg, zo is er ook nog een Nederlandse die zich heeft Natulariseren tot Kazachstaanse, dus ik bedoel maar, ga je daar druk om maken! Ipv om een volle Marokkaan die voor Marokko rijd
.
hoho schreef:Nou hij heeft zich gekwalificeert met only society hoor! En die heeft ie zelf opgeleid![]()
Hij hoopt met floresco nrw op de OS te rijden.
. Mollymuis schreef:Embe schreef:Ben benieuwd waar hij zijn kwalificatiepunten gehaald heeft
Nou als je een beetje bekend bent met de paardensport zou je moeten weten dat je die behaald op internationale minimaal drie sterren wedstrijden, met internationale juryleden die over de hele wereld jureren, en niet zoals jij doet overkomen gekregen bij een pakje boter of dat ze bij een happy meal zaten
). Tijdens een clinic heb ik hem voor het eerst les/aanwijzingen aan diverse combinatie's horen geven en was zeker onder de indruk. Zeker helder en kundig!