Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
geerke schreef:ik ga dit filmpje echt niet kijken hoor....maar dat zie je toch ook met wielrenners,als er een valt kukelt de rest er over heen.Vreselijk maar dat gebeurt.
Het is mijn sport niet in iedergeval....
nuka schreef:geerke schreef:ik ga dit filmpje echt niet kijken hoor....maar dat zie je toch ook met wielrenners,als er een valt kukelt de rest er over heen.Vreselijk maar dat gebeurt.
Het is mijn sport niet in iedergeval....
je hebt gelijk, ik heb wel gekeken, maar toch wel spijt van, wat een drama om te zien, hoe die paarden overelkaar heen vallen.
en alleen maar een paar schrammen bij die andere gaat er bij mij niet in, ze zullen van binnen echt wel aan alle kanten moeten worden recht gezet, fysio etc
FFKJC schreef:Dat die beesten daarna nog (zonder ruiter) Op hun benen door kunnen lopen.
ze vliegen letterlijk over de kop en boven op elkaar. Ik vind t een wonder dat ze hun benen niet gebroken hebben,
met zo'n vreselijk gruwelijke val!
Fiffill schreef:Zo, dat is nog eens een kettingbotsing. Ik snap trouwens wel dat die ene doorrijdt, wat had hij dan moeten doen? Ten eerste kun je wss niet zomaar stoppen als je ziet met wat voor snelheid ze gaan; had hij dan moeten remmen, af stappen, terug moeten rennen met zijn paard aan de hand... en dan? Een ander helpen? Nee, los van alle regels ed. snap ik best dat hij niet is gestopt om te helpen; er staan genoeg mensen aan de kant daarvoor.
Naar ongeluk, maar "bah zie je wel, races zijn slecht blablabla" slaat nergens op. Ongelukken komen voor in elke tak van de paardensport.
Fiffill schreef:Ik snap trouwens wel dat die ene doorrijdt, wat had hij dan moeten doen? Ten eerste kun je wss niet zomaar stoppen als je ziet met wat voor snelheid ze gaan; had hij dan moeten remmen, af stappen, terug moeten rennen met zijn paard aan de hand... en dan? Een ander helpen? Nee, los van alle regels ed. snap ik best dat hij niet is gestopt om te helpen; er staan genoeg mensen aan de kant daarvoor.
Naar ongeluk, maar "bah zie je wel, races zijn slecht blablabla" slaat nergens op. Ongelukken komen voor in elke tak van de paardensport.
wonder boven wonder dat er maar 1 ingeslapen hoefte te worden, maar dat maakt het niet minder sneu natuurlijk. Arme paarden 

branka16 schreef:Ik snap niet dat die jockey blijft zitten en niet van zn paard af stapt om een ander paard op te vangen?
Als ik dit zou meemaken bij ons dat er iemand af valt en t paard is aan het rennen is mijn 1e prioriteit de ruiter en daarna meteen het paard vangen!
...