Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
funnyhorses schreef:Waarom niet wat vaker veegwagens inzetten?Als de ergernis op de fietspaden ligt dan kan er ook wat vaker geveegd worden lijkt mij?![]()
Overal word munt uitgeslagen maar voor de centen ook daadwerkelijk iets terug doen,doen weinig gemeenten.![]()
En idd betere ruiterpaden aanleggen die idd LANGER zijn dan een paar meter!
Als je in zuid limburg ziet waar ze overal paaltjes neergezet hebben om aan te geven dat dáár de ruiterroute loopt dan pies je in je broek van het lachen!![]()
Gewoon op de stoep of in een struik,echt waar het slaat nergens op.![]()
. Het klinkt ook alsof er niet over nagedacht is. Als men de poep in de berm schopt, is dat toch ook prima? Wij doen dit al jaren en nog nooit is er ook maar iemand komen klagen
. Geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt een poepzak aan de kont van Rio te binden, dat wordt een rodeo op de openbare weg. Nu denk ik dat de gemeente Enschede verstandiger is dan dit
.
? Oh en als we toch bezig zijn, die vogels maken er ook maar een zooitje van
. wendyenbram schreef:kijk daar heb je het al, Ik kom mijn paard niet meer op dus ik ruim de poep niet op.......
tja als je klaar bent met rijden geloof jetoch zeker niet dat je met je fietsje terug gaat om het op te ruimen? plus dat dan het kwaad al geschied kan zijn, en er is al iemand over de drollen uitgegleden....
wat is er op tegen dat wanneer je paard perongeluk eens poept op straat even af te stappen. en kun je niks vinden om weer op te stappen? simpel even beugel lang maken. makkelijk opstappen en terwijl je op je paard zit beugel weer op maat maken.
Tenzij je paard er een sport van maakt om op straat te poepen, Moet dat makkelijk kunnen voor 1 enkele keer.
komop zeg, we denken vaak alleen maar aan hoe iedereen wel op onze paarden moet passen en aan ons moet denken, Maar een beetje medewerking van onze kant is niks verkeerd hoor!
,zo creeër je dat mensen niks meer kunnen hebben want tje de regeltjes zeggen tenslotte................!
) zal er op zo'n manier nog meer zeurvolk worden gekweekt.
wendyenbram schreef:kijk daar heb je het al, Ik kom mijn paard niet meer op dus ik ruim de poep niet op.......
tja als je klaar bent met rijden geloof jetoch zeker niet dat je met je fietsje terug gaat om het op te ruimen? plus dat dan het kwaad al geschied kan zijn, en er is al iemand over de drollen uitgegleden....
wat is er op tegen dat wanneer je paard perongeluk eens poept op straat even af te stappen. en kun je niks vinden om weer op te stappen? simpel even beugel lang maken. makkelijk opstappen en terwijl je op je paard zit beugel weer op maat maken.
Tenzij je paard er een sport van maakt om op straat te poepen, Moet dat makkelijk kunnen voor 1 enkele keer.
komop zeg, we denken vaak alleen maar aan hoe iedereen wel op onze paarden moet passen en aan ons moet denken, Maar een beetje medewerking van onze kant is niks verkeerd hoor!

funnyhorses schreef:We betalen ons scheel aan belastingen in dit land laat ze ook maar eens iets ervoor terug doen!
Nog effe en je krijgt een boete als je in de stad een scheet laat?![]()
Ik vind het een grote doorgedraaide idioterie worden,zo creeër je dat mensen niks meer kunnen hebben want tje de regeltjes zeggen tenslotte................!
![]()
En aangezien mensen verzot zijn op regeltjes (om ze op te volgen of te breken) zal er op zo'n manier nog meer zeurvolk worden gekweekt.
Nog effe en Nederland is een grote grijze betonnen vlek waar je enkel nog overheen mag lopen en meer niet.![]()
Laten we eerlijk zijn,iedereen verschanst zich binnen en gebeurd er buiten dan iets nou dan worden we ineens "aktief"!?Er word geen vriendelijk woord zo tegen elkaar gezegt maar enkel op de fouten van een ander gelet want daar heeft men dan wél spraakstof in overvloed voor.
Ik vind het een absurd geleuter over de paardenpoep![]()
Nederland is een groot spanningsveld aant worden,BAH!
Echt.. waar gaat het allemaal nog over in dit land... Het maakt zich niet bepaald populair.. _San87_ schreef:[naam] schreef:Er zijn ook paarden die dat niet accepteren/ die nog moeten leren of gewoon hittepetitjes zijn.. Mogen die dan allemaal maar niet meer buitenrijden??
Jawel. Maar dan zorg je maar dat er iemand bij is die eventueel de poep op kan ruimen. Niet meer dan normaal, imo.
Share schreef:_San87_ schreef:
Jawel. Maar dan zorg je maar dat er iemand bij is die eventueel de poep op kan ruimen. Niet meer dan normaal, imo.
Ik neem aan dat je snapt dat niet iedereen de luxe positie heeft om altijd maar een groom mee op pad te kunnen nemen??
. Ik vind de poep opruimen niet meer dan normaal en het zijn ook geen kleine hopen die een paard achterlaat.
.