juval schreef:en waar blijven dan de MSFC ers?
inderdaad, als die de hele studie doorlopen kunnen ze passen, repareren en maken. Maar dat zal wel niet tellen omdat die via een andere instantie opleiding hebben gedaan?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoniem schreef:Maar waar op de site staan dan de dingen die de zadelmaker kan?
Ik zie namelijk een zadelmaker erbij staan, die voor geen meter kan passen. Offie ze kan maken/repareren geen idee.. ik durf dat niet aan bij die man..
Vreemd inderdaad dat iemand met een dergelijke reputatie op de lijst kom. Ik heb helemaal niet aan de MSFC's gedacht, maar als die niet op de lijst kunnen komen is het min of meer een gigantische aanfluiting. 
soeske schreef:MSFC'ers mogen zich ook aansluiten. Er zitten ook leden bij die de MSFC hebben gedaan. Als je als MSFC'er de opleiding hebt gedaan, kun je je ook aansluiten bij de beroepsvereniging MSFC.
s6801881 schreef:Anoniem schreef:Maar waar op de site staan dan de dingen die de zadelmaker kan?
Ik zie namelijk een zadelmaker erbij staan, die voor geen meter kan passen. Offie ze kan maken/repareren geen idee.. ik durf dat niet aan bij die man..
Om een zadel correct te kunnen repareren en aanpassen moet je toch oog hebben voor de ligging van het zadelVreemd inderdaad dat iemand met een dergelijke reputatie op de lijst kom. Ik heb helemaal niet aan de MSFC's gedacht, maar als die niet op de lijst kunnen komen is het min of meer een gigantische aanfluiting.