Colway schreef:leuk ik ga zitten
Ik denk dat het vooral heel schrijnend gaat worden.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bruceandnoon schreef:ik ga er maar eens goed voor zitten vanavond! Dat een regulier televisieprogramma aandacht besteedt aan een dressuurpaard geeft toch wel aan hoe bijzonder Totilas is ( was).
sheilarianne schreef:bruceandnoon schreef:ik ga er maar eens goed voor zitten vanavond! Dat een regulier televisieprogramma aandacht besteedt aan een dressuurpaard geeft toch wel aan hoe bijzonder Totilas is ( was).
Idd, dit vind ik ook! enorm interessant dat ze dit toch onder de aandacht willen hebben Zo zie je maar hoe zo'n paard toch blijft leven binnen het NL volk
Dany94 schreef:dat word er tegen aan racenmarjan1986 schreef:Gvd ik. Moet werken tot half 11! iemand enig idee of ik het kan volgen vanaf een iPad?
je hebt kans dat later komt, wat er zijn eerst een aantal zaken ervoor,
letterlijke van teletekst:
22.00 - 22.55
PVDA, hoe nu verder?
Wat brengt de eure de esten?
Autoruit - fraude
Totilas terug naar nederland?
(onder voorbehoud)
22.45 staat dat sport komt (in nieuwsuur) op teletekst van ned. 2.
Kafue schreef:Pffffffff die titel dressuurpaard in verval.
Als de hele wereld nu eens ophield die ruiter en dat paard met argusogen te volgen wie weet ja wie weet wordt het er dan eens een keer iets beter op.
Allemaal lopen ze Rath in de nek te hijgen omdat hij zon wonderpaard niet kan rijden zeggen ze.
Nou ik kan je een ding vertellen en zij die rijden zullen dat beamen. Het moet ook nog klikken en dan heeft het er niets maar dan ook niets mee te maken of je nu wel of niet kunt rijden als de klik niet daar is dan is het gewoon voorbij. En ik denk dat toot erg moeilijk is. Ik denk dat rath te weinig baas is.
Juist daarom wilde niemand totilas rijden van de top. En helaas de enige domme zet van rath was dat hij het wel wilde.
Schockemuhle had slimmer moeten zijn en stil houden wie zijn kontje in het zadel van het duurste paard ter wereld zou zetten zodat ze beiden in alle rust konden groeien.
En vergeet maar mooi dat toot terug komt dat kan nederland niet betalen.