Gal imponeert publiek met Jack Sparrow en Rubin Cortes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:29

spatter schreef:
nog even en toot is minder waard als de paarden die nu bij Gal op stal staan

ik vind het prettig om naar te kijken
volgens bij lanseert jack de ruiter bijna uit het zadel dus volgens mij moeilijk uit te zitten
wat me steeds weer opvalt is de klik die edward heeft met de paarden
je ziet hem praten, belonen, even die hand naar voren doen, op tijd naar stap en hals vrijheid geven
ook de volgorde van oefeningen , steeds even weer verruimen en weer terug schakelen en inzien wanneer het te moeilijk wordt voor het paard en hem uit de moeilijke oefening rijden
hij geeft het paard vertrouwen

Klopt dat viel mij ook op, vond het er wel prettig uitzien.

Anoniem

Re: Gal imponeert publiek met Jack Sparrow en Rubin Cortes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:31

Beide geweldige paarden, Rubin Cortes is echt geweldig! Veel aansprekender dan Romanov.

SabM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:31

Als je goed kijkt en focused op de handen van EG zie je dat ze veel openen. hij opent letterlijk zijn vingers op sommige moment. EG veert mee met paard in mijn ogen in zijn zit, soms lastig wss door de bewegingen van Jack. Maar dat kan ik lastig beoordelen. Maar ik heb respect voor hem hoe ontspannen beide dieren worden gepresenteerd.

Ik denk dat hij met beide paarden hoge ogen gaat gooien tzt. Laten we hopen dat ze beide bij hem mogen blijven.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:34

Ben ik even blij dat ik niet de enige ben die vond dat hij wat zat te stuiteren in het zadel bij Jack Sparrow. Op Rubin vind ik van niet maar op Jack zie je gewoon dat er enorm veel spanning in dat paard zit. Die Rubin Cortes vind ik eerlijk gezegd beter dan Sisther. :o

Dany94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:36

Wauw gaaf hoor, en die jack sparrow wat een beest <3
daar gaan we volgens mij ook veel van horen in de toekomst.
toch vind ik het heerlijk om te zien hoe Edward met zn beesten omgaat, lekker
ontspannen. Heerlijk om te zien.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:38

Prachtige paarden!

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:40

Gaaf paard zeg die Rubin, nog even doortrainen en dan wordt het een beste opvolger denk ik :-)

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:44

Zo dat ziet er goed uit, beide filmpjes. Jack lijkt me lastiger te zitten, maar is ook een stuk jonger dan Rubin. Wrs wat meer spanning en gooit wellicht wat meer op. Maar Edward weet ze wel voor te stellen hoor, petje af.

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:45

Op welk niveau loopt Rubin eigenlijk?

Airborn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:45

Zo netjes als op Rubin heb ik hem geloof ik nog niet zien zitten, schitterend beeld die combinatie, gaaaaf paard ook en heel netjes voorgesteld!
Jack ziet er uit alsof hij eigenlijk liever met Mag 5 door de bak scheurt, hihi, wel vrij ontspannen nog, maar heb het idee dat Gal wel echt moeite moet doen om de loperigheid van het paard te begrenzen zonder hem te blokkeren zeg maar. Denk dat Jack echt nog ff kilometers moet maken want vind het een heel gaaf paard, en netjes voorgesteld, maar, het is het nog net niet voor mij.

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:49

jeminee wat een prachtige paarden zowel rubin als jack maar jeempie wat lijkt jack hoog op te gooien en wat oogt het dier toch zooo lichtvoetig te lopen alsof hij zweeft door die bak.
maar ik zou zeggen neem rubin maar mee naar de os wat een paard is dat zeg als dat die bak binnen komt kreeg er helemaal kippetjes vel van :D daar zit volgens mij echt een hele hoop power in :j

lindalieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:57

Rubin Cortes vind ik een heel fijn dier, Jack Sparrow wordt ik (nu nog) niet warm van, let maar eens op zijn achterbeen. Of bekijk t verschil tussen de twee. Ik weet wel welke ik leuker vind. :D

rocky21

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:59

Wij waren erbij en inderdaad Edward staat op eenzame hoogte! Wat een geweldige ruiter en wat een mega paarden. Vooral Jack Sparrow wat een potentie zit er in dit dier. Vond persoonlijk de "Duitse"paarden erg tegenvallen. Erg zwaar gebouwd, traag in het achterbeen en wat zaten de ruiters erop te dauwen, schoppen en rukken. Nee Edward was echt het voorbeeld van hoe het moet. Was ook grappig om te zien hoe gek het Duitse publiek met hem is! *\o/*

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:01

Zooo die Rubin zeg, wat een dier! Sparrow kan me niet echt bekoren.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:04

doe mij rubin maar voo mn verjaardag... WAUW!!! en idd petje af voor de klasse van rijden...

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:17

Twee hele gave paarden en wat worden ze fantastisch voorgesteld.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:19

Ik volg Rubin Cortes al sinds hij net was ggk en ontzettend leuk om hem zo onder Edward te zien! Hoop dat we nog veel van ze gaan horen :j

horseyfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:25

rocky21 schreef:
Wij waren erbij en inderdaad Edward staat op eenzame hoogte! Wat een geweldige ruiter en wat een mega paarden. Vooral Jack Sparrow wat een potentie zit er in dit dier. Vond persoonlijk de "Duitse"paarden erg tegenvallen. Erg zwaar gebouwd, traag in het achterbeen en wat zaten de ruiters erop te dauwen, schoppen en rukken. Nee Edward was echt het voorbeeld van hoe het moet. Was ook grappig om te zien hoe gek het Duitse publiek met hem is! *\o/*

Leuk om te lezen, bedankt voor deze update!

Featherlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:28

Wauw, wat een mooie combinaties! En Edward is inderdaad een ge-wel-dige ruiter! *\o/*

Daantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:32

Wauw wat een ruiter is hij toch zeg, ik heb genoten van deze filmpjes.
Schitterende paarden ook vooral Jack maar dat dier gooit volgens mij echt hoog op!
Schitterend om zijn rijstijl te zien zo open en relaxed, hij pushed ze niet hij vraagt alleen maar beleefd en geeft ze de ruimte daar waar nodig.
Echt erg fijn om te zien :j

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:33

Ik kan er niks aan doen, maar word steeds meer fan van EG!!!!

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:33

Puchje schreef:
Wat zit Gal toch beroerd :')
Prachtpaarden, maar ik word echt niet warm of koud van Gal zijn rijkunsten.
Ik vind m erg op de handen rijden, vooral op Jack Sparrow.
En bij beiden zit hij verschrikkelijk te stuiteren in zijn zadel.

Ik zie anders wel een ruiter die toch ontspannen zit en vriendelijk rijdt. Als er spanning bij het paard is dan lost hij dit mooi op door rustig te blijven en het paard gerust te stellen in plaats van het bit achter de oren te trekken, regelmatig een bijna onopvallend klopje of aai.
Verder zie ik de paarden ook bijna de hele tijd met oortjes naar voren, als hij echt zo zou stuiteren dan krijg je wel een ander beeld. Misschien verwar je het lichtrijden tussendoor met stuiteren? :+

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:41

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 21:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:43

Wat kan hij toch geweldig sturen! Top hoe hij Rubin Cortes er aan heeft staan, zit heel veel potentie in. Edward vormt een super combi met hem. Ik denk dat hij echt een statement heeft gemaakt daar in Vechta. Ziet er zelfs beter uit dan MAR met Toot.
Hij kan trots zijn op zichzelf, echt.

Hij kan RC zo starten lijkt het wel. Als de afstemming nog wat fijner is, is het een potentieel teampaard.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 14:44

Edward!!!

Goh wat kan die man toch toveren he! :D