Paarden van Alexander Onischenko onder de hamer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

caramelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:42

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 20:57

Koopje voor een 14 jarige Ierse ruin die amper foutloos gelopen heeft in zijn carrière :?
Bovendien weet je niks over de gezondheid van die dieren

Trees : veel tegenstrijdige berichten overal ..in jouw artikel staat dat ze al een half jaar bij de politie staan en zien er idd beter uit nu
waarschijnlijk zijn die foto's van net na de inbeslagname :j

Langcara

Re: Paarden van Alexander Onischenko onder de hamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 21:36

Wat maakt dat die paarden toch zo drastisch kelderen in prijs? Oke, leeftijd maar dan nog....

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 22:05

omstandigheden ( beslag door de staat etc )dus ik vermoed dat je niet de paarden mag proberen etc
leeftijd
een jaar uit de sport / conditie
ruin
gezondheid

:j

caramelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 08:56

Er waren 2 dagen dat je de paarden kon gaan zien:

dan werden ze voorgereden, laten draven op harde en zachte bodem + buigproeven.

ik ben er deze keer niet zelf geweest, een vriend wel...

maar is het zelfde als vorige keer en toen heb ik wel een paardje gekocht... was bovendien nog een paard waar ik heel veel plezier aan heb gehad en altijd in de prijzen zat.

ik denk dat deze 2 wel goede leerpaarden zijn voor junior of senior die een debut willen maken in nationale en internat. springsport. al moeten ze de goede lesgever en trainer hebben om de paarden terug fit te maken.

een van de twee is verkocht aan vader van jonas vervoort (dat kereltje dat bij stephex reed) dus meschien zien we hem dit jaar wel terug...

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:08

besita

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 10:20

als ze zo goed waren dan liepen ze nog in de sport , waren ze ook van eigenaar" gewisseld " zoals al zijn andere paarden ..deze waren gewoon "einde carrière " of niet goed genoeg ..en het feit dat ze bij PS stonden doen me eerder denken aan ingeruild bij de koop van een andere paard of daar staan om te verkopen ..want als ze er alleen maar verscholen stonden dat is PS straks ook schuldig aan "verduistering "..denk niet dat ie daar op zit te wachten :)

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-12 10:51

www.dehoefslag.nl

Paarden Onischenko brengen twintigduizend euro op
Geschreven op 22 februari 2012 door Hoefslagredactie

De twee paarden van zakenman en springruiter Alexandr Onischenko hebben gisteren tijdens de gedwongen verkoop een bedrag van 20.000 euro opgebracht. De openbare veiling was een gevolg van de veroordeling voor valsheid in geschrifte, fraude en het witwassen van geld.

Onischenko werd in 2007 aangehouden op het vliegveld van Luik. In een aanwezige koffer trof men 200.000 euro aan, waardoor er alarmbellen gingen rinkelen bij de federale politie en een onderzoek werd ingesteld. Hieruit bleek dat zijn paardenbedrijf als dekmantel diende voor witwaspraktijken.

marcs

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-12 19:29