Geboortebeperking voor wilde paarden in Amerika

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ruga

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 12:14

Huertecilla schreef:
Het nieuwe is de mogelijke registratie als goedgekeurd.

En eindelijk zeg!!
*\o/*

Zwastonze

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 13:37

Bandida schreef:
Dat kan jij uit je traditie of geloof (weet ik natuurlijk niet) wel zo denken, maar dat is dan eerder een filosofisch standpunt over ons mens-zijn ten opzichte van de rest van het leven rond ons.

Hmm, vanuit biologisch standpunt klopt 't wel. Echter hebben we hier gewoon met taal te maken (dus mensen zijn geen dieren) en lijkt mij dat wij mensen wel degelijk boven de dieren staan. Heeft voor mij verder niets met geloof of traditie te maken (als ik iets niet ben is het gelovig). Zo heb ik ook iets tegen de PVDD, omdat er bijvoorbeeld ontzettend veel ouderen zijn die amper 1 keer per week gewassen worden kunnen we ons misschien beter eerst met mensen bezig houden....

joyce B

Re: Geboortebeperking voor wilde paarden in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-12 23:14

Dieren hebben toch ook gewoon hun eigen talen?
Zij "spreken" ook met elkaar? Ieder op hun eigen wijze? Probleem is alleen dat wij ze niet zo goed verstaan...

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-12 00:20

Bandida schreef:
Huertecilla schreef:
Het nieuwe is de mogelijke registratie als goedgekeurd.

En eindelijk zeg!!
*\o/*

Ik liep weer een meer dan tien jaar voor 8-)

Véél meer, want ik zie het nog niet doordringen tot de paardenwereld. Die wíl helemaal geen zich een slag in de rondte sexende haremgroepen houden, maar paarden op stal, als een brommer klaar om te rijden wanneer het de ruiter belieft.