Bijna 80 paarden de zee in bij Strao Burgh-Haamstede

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

keetie_bijl

Re: Bijna 80 paarden de zee in bij Strao Burgh-Haamstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-12 19:54

Morgen naar Noordwelle.
Weer heerlijk foto's en filmpjes maken.

Sash

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-12 09:39

mammaslamma schreef:
Ja, dat was Melle, als die een beetje opgewonden wordt, trekt hij alles uit de kast, hij heeft zo gelopen tot het strand.....
Ik vond het ook vreemd, we waren nog wat aan het drinken bij Burghsluis, ik keek achterom en de stoet reed al weg, terwijl er nog mensen niet op hun paarden zaten...
Heb het tegen de voorrijder gezegd, maar die had geroepen, zei hij,maar met die wind, hoor je niets.

De man die gevallen was, heeft 6 hechtingen, verder was alles goed met hem.
Blijft de vraag over, moeten caps verplicht gesteld worden, ik denk van wel, er rijden zoveel mensen mee die totaal niet kunnen rijden, en alleen voor de strao een paard huren, ben altijd op mijn hoede dat ik in de gaten hou wie er in mijn buurt rijd......

Ik vind ook dat iedereen een Cap zou moeten dragen. Viel mij altijd op dat vooral de "toeristen" die op paarden van Lisiduna reden geen cap droegen. Echt onverantwoord. Zeker in zo'n groep!

Vroeger toen ik een jaar of 11/12 was reed ik mee op mijn brave ontzettend betrouwbare IJslander. Maar tijdens de Strao deed ze de gekste dingen, ze liep dan de hele weg in een krulletje met hoog opgehefde staart, sprong over de bosjes aan de kant van de weg en is er meerdere keren vandoor gegegaan en zo de hele groep voorbij gerend. En iedereen maar roepen, stoppen stoppen! Tsja.... :')