Anky: “Olympische Spelen voor Upido misschien te vroeg”

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:30

Bizzybijtje schreef:
Ik draag geen panty's.

Je sloffen dan.... Lighten up. :D

Wuis; kan ook een foutje zijn want ik vind op haar site wel terug dat ie nog hengst is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:31

Ayasha schreef:
Bizzybijtje schreef:
Ik draag geen panty's.

Wuis; kan ook een foutje zijn want ik vind wel terug dat ie nog hengst is...

Snap ik :D
Al was het niet op mij gedoeld, ik vind het alsnog erg kinderachtig om gelijk die opmerkingen te maken :)
Naar mij of iemand anders, het heeft gewoon niks met de discussie te maken en het laat het niveau ervan ook behoorlijk zakken :)

Daar word ik nogal geirriteerd van, excuses :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:33

Ayasha schreef:
Bizzybijtje schreef:
Ik draag geen panty's.

Wuis; kan ook een foutje zijn want ik vind op haar site wel terug dat ie nog hengst is...

Op haar site staat ook dat Painted Black een van haar wedstrijdpaarden is. :+

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:34

Je neemt de opmerking gewoon veel en veel te serieus BB :+

Asyaa pakte het humoristisch aan dus ik dacht dt het frangske wel zou vallen als ik er op zou in gaan ma goed, het zal een briefke geweest zijn.. :D Mijn oprechte excuses. :D

Wuis; hmmm goed punt... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:36

Ayasha schreef:
Je neemt de opmerking gewoon veel en veel te serieus BB :+

Asyaa pakte het humoristisch aan dus ik dacht dt het frangske wel zou vallen als ik er op zou in gaan ma goed, het zal een briefke geweest zijn.. :D Mijn oprechte excuses. :D

Wuis; hmmm goed punt... :=

Ik ben Asyaa al vaker tegengekomen :')

Maar goed, zand erover _O-

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:36

Ik kan alleen maar zeggen:jammer! Ik hoop eigenlijk dat ze Upido snel start en dat er een wow effect is..zeker voor de spelen lijkt me dat leuk.Upido tegen Uthopia...leuk!

OomaaikeoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 17:41

Mitxa schreef:
Hebben ze Upido laten ruinen?

Op haar website staat hij als hengst...

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:11

Yolien schreef:
Ik zou het gewoon fijn vinden (ook naar al haar volgers en fans toe) als Anky gewoon eens duidelijk gaat zijn.
Upido lijkt me ook nog niet klaar inderdaad, maar 1 jaar de tijd nemen voor alle afstellingen vind ik persoonlijk ook wel heel lang duren, gewoon starten, dan zie je toch waar je staat niet dan?

Waarom zou je starten als je (als combinatie) er nog niet klaar voor bent? Dan krijg je het zelfde gezeik als met MAR en Totilas. Dat het allemaal veel beter kan en dat mensen niet begrijpen waarom ze start.
Ik geef haar gelijk hoor eerst zorgen dat je je paard thuis fijn voor elkaar hebt en dan pas starten.

Thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:11

Goed spelletje anky, tot op het erepodium in londen!!!!

kohtje

Re: Anky: “Olympische Spelen voor Upido misschien te vroeg”

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:14

Denk dat ze het NK wel mee doet.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:21

Amytj schreef:
Waarom zou je starten als je (als combinatie) er nog niet klaar voor bent? Dan krijg je het zelfde gezeik als met MAR en Totilas. Dat het allemaal veel beter kan en dat mensen niet begrijpen waarom ze start.
Ik geef haar gelijk hoor eerst zorgen dat je je paard thuis fijn voor elkaar hebt en dan pas starten.

Dit was ook precies mijn gedachte. Kijk eens wat een bak ellende MAR over zich heen heeft gekregen, ok, hij had dan wel een toppaard onder zijn kont geschoven gekregen waar de verwachtingen huizenhoog waren, maar het komt op hetzelfde neer.
Ik denk dat Anky heel goed bezig is thuis, en als het daar nagenoeg perfect gaat, knalt ze de ring in! Ik hoop dat het lukt Upido te starten in Londen!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:23

Amytj schreef:
Yolien schreef:
Ik zou het gewoon fijn vinden (ook naar al haar volgers en fans toe) als Anky gewoon eens duidelijk gaat zijn.
Upido lijkt me ook nog niet klaar inderdaad, maar 1 jaar de tijd nemen voor alle afstellingen vind ik persoonlijk ook wel heel lang duren, gewoon starten, dan zie je toch waar je staat niet dan?

Helemaal gelijk!
Anders word het zo'n stressboel , moet het paard het opeens kunnen , lukt dat niet , verzet en dan een flutdebuut.

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:34

Plus net al wat ze in het interview ook al zei dat upido het thuis op een gegeven moment wel kan, maar dat ze ook moet kijken hoe die het op wedstrijden doet,,

weet iemand hier of er bij de vorige eigenaar al veel wedstrijden mee heeft gereden?

Amytj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:36

HorseTimeXL schreef:
Plus net al wat ze in het interview ook al zei dat upido het thuis op een gegeven moment wel kan, maar dat ze ook moet kijken hoe die het op wedstrijden doet,,

weet iemand hier of er bij de vorige eigenaar al veel wedstrijden mee heeft gereden?

Hij heeft al wel in de GP gelopen geloof ik.

Miranda40

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:45

Marga schreef:
http://www.dehoefslag.nl

Anky van Grunsven was gisteravond te gast in het tv-programma ‘Tijd voor MAX’. Tijdens de uitzending vertelde Anky dat ze nog steeds Olympische ambities heeft, maar de aankomende Olympische Spelen wellicht nog te vroeg komen voor haar opkomende Grand Prix paard I.P.S. Upido (Ferro x Amethist). De elfjarige hengst staat inmiddels alweer een jaar op stal in Erp en moet onder Van Grunsven zijn Grand Prix debuut nog maken.

“Salinero (Salieri x Lungau) is dit jaar achttien geworden en in principe heb ik met hem het doel niet om nog een keer de Olympische Spelen te rijden. Mochten we hem toch nodig hebben om een team te kunnen samenstellen, dan kan het zomaar zo zijn dat we hem alsnog in gaan zetten. Ik heb echter mijn pijlen nu gericht op Upido. Ik weet zeker dat het met hem helemaal goed komt qua oefeningen, maar dat moet in de praktijk natuurlijk nog gaan blijken. Ik ga niet meedoen wanneer ik geen reële kans heb op een medaille.

Anky vertelde verder wat de Olympische Spelen voor haar betekenen, hoe Sjef op slinkse wijze Upido aan haar probeerde te “verkopen” en hoeveel impact haar vader op haar carrière heeft gehad.

Zie ook:
[VN] Anky van Grunsven in Tijd voor Max

Vraag niet waarom maar hier val ik een beetje over. Of je gaat wel of je gaat niet maar om nu te zeggen mochten we hem nodig hebben om een team samen te stellen......

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 18:47

Wat is daar raar aan Miranda40?? Salinero is wel stabieler in zijn scores dan Tango bijvoorbeeld.

Persoonlijk vind ik dat niet zo heel erg raar... Bovendien verwacht je met Salinero geen gouden medaille meer, en ook geen brons. Dat is niet realistisch.

WhySoWhite

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:11

Prima besluit! zie zoveel paarden in de B die verkeerd aanspringen of met ze neus in de wolken lopen... Train het paard lekker tot alles bevestigd is en start dan gewoon in een keer door ;)
Vind het erg verstandig als ze nog even wacht :j

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:13

Ayasha schreef:
Geinig dat weer een boel bokkers denken Anky haar schema beter te kunnen maken dan Anky zelf. Super dat ze lekker de tijd neemt! Ze is helemaal niemand duidelijkheid of uitleg verschuldigd. Ja misschien Sjef.

Nee..de KNHS...Want ze zit toch andere gegadigden in de weg. ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:22

niet meer dan wanneer ze zei dat ze mee deed toch?

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:25

Ayasha schreef:
niet meer dan wanneer ze zei dat ze mee deed toch?

Maar dat zegt ze niet..alleen als ze weet dat ze een medaille vangt...
Dus dan moet ze eerst de jury thuis uitnodigen...of werkt dat niet zo ?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-12 19:51

Moderatoropmerking:
Off topic berichten verwijderd. Graag een klein beetje on topic blijven, bedankt alvast.

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 19:56

Dit is toch helemaal niet zo raar? We hebben het toch niet over een gemiddelde grand-prix ruiter? We hebben het over Anky van Grunsven, 3 keer olympische spelen gewonnen, en daardoor imo nog steeds dé beste dressuurruiter van de wereld. Zij gaat niet naar de olympische spelen om de ring op te vullen.
Misschien blijkt Upido ook minder talent te hebben dan gehoopt. Anky zal alleen een debuut maken met een paard waarmee ze wint, en deze paarden vind je nu eenmaal niet op iedere straathoek. Anky beseft misschien dat Upido geen paard is die het kan opnemen tegen de toppaarden van het moment, en groot gelijk heeft ze dat ze niet voor minder gaat dan winnen.
Anderzijds kan het ook zijn dat ze inderdaad nog niet genoeg tijd heeft gehad. Anky is een perfectionist, en haar proeven zitten altijd perfect in elkaar en worden perfect uitgevoerd. Ze is niet het type om zoals Rath (sorry, neem nu even dit voorbeeld) aan te komen met een geweldig paard, maar een proef die nog voor geen kanten gaat. Om een perfecte proef te kunnen rijden, dat neemt tijd in beslag. Natuurlijk kan ze starten, en ik weet zeker dat Upido een mooie proef kan rijden, maar het gaat Anky erom om een perfecte proef te rijden.
Dus ik zou zeggen, neem gewoon de tijd die je nodig hebt, en hopelijk kun je ons allemaal weer verrassen +:)+

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 20:13

Ik ga helemaal met je mee...maar zoals ik het verneem met Upido weinig kans op een medaille..
Doe je toch gewoon mee met Upido en zie wel net als Werth waar het schip strand..
Dat is heel wat anders dan wanneer je start met Salinero en je valt buiten de medailles (Jury's :Y) )
Dan doe je echt Salinero te kort...Want dan zeg je niet meer net als met Bonfire inmiddels 29 jaar...ik heb goede herinneringen met hem.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:04

Als ik me niet vergis is Upido het eerste paard dat Anky rijdt, dat al tot GP niveau is opgeleid, en heeft ze al haar andere paarden zelf opgeleid.

Ik denk dat Upido voldoende talent heeft, maar misschien iets meer tijd nodig heeft. Misschien 2016?? ;)

Renata82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 21:05

ceasario schreef:
Ik ga helemaal met je mee...maar zoals ik het verneem met Upido weinig kans op een medaille..
Doe je toch gewoon mee met Upido en zie wel net als Werth waar het schip strand..
Dat is heel wat anders dan wanneer je start met Salinero en je valt buiten de medailles (Jury's :Y) )
Dan doe je echt Salinero te kort...Want dan zeg je niet meer net als met Bonfire inmiddels 29 jaar...ik heb goede herinneringen met hem.

Anky's goede herinneringen aan Salinero gaan echt niet ineens verdwijnen als ze met hem op de OS start en geen medaille haalt. Maar ik snap wel dat ze alleen meedoet met Sallie als er een káns op een medaille is.