Bizzybijtje schreef:Ik draag geen panty's.
Je sloffen dan.... Lighten up.

Wuis; kan ook een foutje zijn want ik vind op haar site wel terug dat ie nog hengst is...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ayasha schreef:Bizzybijtje schreef:Ik draag geen panty's.
Je sloffen dan.... Lighten up.
Wuis; kan ook een foutje zijn want ik vind wel terug dat ie nog hengst is...

Ayasha schreef:Je neemt de opmerking gewoon veel en veel te serieus BB![]()
Asyaa pakte het humoristisch aan dus ik dacht dt het frangske wel zou vallen als ik er op zou in gaan ma goed, het zal een briefke geweest zijn..Mijn oprechte excuses.
Wuis; hmmm goed punt...
Yolien schreef:Ik zou het gewoon fijn vinden (ook naar al haar volgers en fans toe) als Anky gewoon eens duidelijk gaat zijn.
Upido lijkt me ook nog niet klaar inderdaad, maar 1 jaar de tijd nemen voor alle afstellingen vind ik persoonlijk ook wel heel lang duren, gewoon starten, dan zie je toch waar je staat niet dan?
Amytj schreef:Waarom zou je starten als je (als combinatie) er nog niet klaar voor bent? Dan krijg je het zelfde gezeik als met MAR en Totilas. Dat het allemaal veel beter kan en dat mensen niet begrijpen waarom ze start.
Ik geef haar gelijk hoor eerst zorgen dat je je paard thuis fijn voor elkaar hebt en dan pas starten.

Amytj schreef:Yolien schreef:Ik zou het gewoon fijn vinden (ook naar al haar volgers en fans toe) als Anky gewoon eens duidelijk gaat zijn.
Upido lijkt me ook nog niet klaar inderdaad, maar 1 jaar de tijd nemen voor alle afstellingen vind ik persoonlijk ook wel heel lang duren, gewoon starten, dan zie je toch waar je staat niet dan?
Waarom zou je starten als je (als combinatie) er nog niet klaar voor bent? Dan krijg je het zelfde gezeik als met MAR en Totilas. Dat het allemaal veel beter kan en dat mensen niet begrijpen waarom ze start.
Ik geef haar gelijk hoor eerst zorgen dat je je paard thuis fijn voor elkaar hebt en dan pas starten.
HorseTimeXL schreef:Plus net al wat ze in het interview ook al zei dat upido het thuis op een gegeven moment wel kan, maar dat ze ook moet kijken hoe die het op wedstrijden doet,,
weet iemand hier of er bij de vorige eigenaar al veel wedstrijden mee heeft gereden?
Marga schreef:http://www.dehoefslag.nl
Anky van Grunsven was gisteravond te gast in het tv-programma ‘Tijd voor MAX’. Tijdens de uitzending vertelde Anky dat ze nog steeds Olympische ambities heeft, maar de aankomende Olympische Spelen wellicht nog te vroeg komen voor haar opkomende Grand Prix paard I.P.S. Upido (Ferro x Amethist). De elfjarige hengst staat inmiddels alweer een jaar op stal in Erp en moet onder Van Grunsven zijn Grand Prix debuut nog maken.
“Salinero (Salieri x Lungau) is dit jaar achttien geworden en in principe heb ik met hem het doel niet om nog een keer de Olympische Spelen te rijden. Mochten we hem toch nodig hebben om een team te kunnen samenstellen, dan kan het zomaar zo zijn dat we hem alsnog in gaan zetten. Ik heb echter mijn pijlen nu gericht op Upido. Ik weet zeker dat het met hem helemaal goed komt qua oefeningen, maar dat moet in de praktijk natuurlijk nog gaan blijken. Ik ga niet meedoen wanneer ik geen reële kans heb op een medaille.
Anky vertelde verder wat de Olympische Spelen voor haar betekenen, hoe Sjef op slinkse wijze Upido aan haar probeerde te “verkopen” en hoeveel impact haar vader op haar carrière heeft gehad.
Zie ook:
[VN] Anky van Grunsven in Tijd voor Max
)
ceasario schreef:Ik ga helemaal met je mee...maar zoals ik het verneem met Upido weinig kans op een medaille..
Doe je toch gewoon mee met Upido en zie wel net als Werth waar het schip strand..
Dat is heel wat anders dan wanneer je start met Salinero en je valt buiten de medailles (Jury's)
Dan doe je echt Salinero te kort...Want dan zeg je niet meer net als met Bonfire inmiddels 29 jaar...ik heb goede herinneringen met hem.