Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
demo_love schreef:Toen ik mijn paard kocht en mijn baas en ik haar in de trailer hadden gezet en het terrein af reden, kwamen de vorige eigenaren heel hard aanrennen en schreeuwen, bleek dat Kim zich los had gemaakt én omgedraaid.Hoe past een paard in hemelsnaam door de open ruimte van een gesloten trailer??? Heel vreemd... Dan moet zo'n paard zich: 1. Losmaken, 2. Omdraaien, 3. Eruit springen. En niemand die iets merkt??
Ingeltje schreef:* NOS Nieuws
Duitse automobilisten kregen gisteravond de schrik van hun leven toen een paard zich op de snelweg A8 wist te bevrijden uit een rijdende aanhanger.
Het dier rukte zich in de buurt van Ulm los en sprong over een laadklep van 1,80 meter hoog. Een vrachtwagen die plotseling moest uitwijken, belandde in de berm.
Het paard kon snel worden gevangen en in veiligheid worden gebracht. Het dier heeft aan het avontuur geen verwondingen overgehouden. Ook de vrachtwagenchauffeur bleef ongedeerd.
De bestuurder van het paardentransport merkte pas bij thuiskomst dat zijn paard niet meer in de trailer stond. Hij belde de politie die de 60-jarige man met zijn dier kon herenigen.
Dav schreef:Laats reed een ervaren instructrice met haar dochter het wedstrijd terrein op en die jongen van het parkeren vroeg nog of ze altijd zo het paard vervoerden.
Ja tuurlijk zegt die vrouw,lichtelijke denkend ''wat'n onnozel jong....''
Kijken ze achter bij de laadklep....
Kijkt het paard heel mooi over de laadklep heen