Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boompje1985 schreef:ja uhm nu het in het daglicht komt doen we er ineens moeilijk over dit is toch in de echte wereld niks anders al jaren komen er vreselijke dingen voorbij in de paarden sport alleen hoor je er niemand over, nu is er een film en iedereen vind het vreselijk.... tuurlijk is het goed dat er een lichtje op geworpen word maar als er echt intresse naar was geweest dan wist je er al vanaf voor de film uitwas en was dit geen verbazing maar indd realiteit....
Rozebottel schreef:ehhh.... "No animals were harmed during the making of this film."
Ben benieuwd of ze dat ook tijdens de aftiteling van deze serie laten zien...
s6801881 schreef:Mochten de beelden wel echt zijn, dan vind ik het wel buitengewoon ongepast...
Rozebottel schreef:ehhh.... "No animals were harmed during the making of this film."
Ben benieuwd of ze dat ook tijdens de aftiteling van deze serie laten zien...
storrum schreef:Een poosje geleden gingen ineens 2 beroemde springpaarden in een week tijd dood; vorige week brak een deense hengst een been tijdens het longeren; elke dag gaan er paarden dood, dit zal gewoon stom toeval zijn. Je moet het ook wel een beetje kunnen relativeren. Er zijn veel ergere dingen....

saskiakefie schreef:Jeetje voor zo'n serie het leven wagen of zoveel risico nemen met paarden... vind ik niet kunnen

s6801881 schreef:Sammie schreef:TV-serie Luck was eind januari voor het eerst te zien op de Amerikaanse televisie. Het is niet bekend of de serie ook naar Nederland komt.
Als ik me niet vergis komt HBO ook via Ziggo in Nederland beschikbaar, dus de serie zal via Ziggo te zien zijn (ik heb bij TLC de reclames gezien).
Maar wat een drama als er nu al twee paarden zijn verongelukt... Een paard kan natuurlijk bij alles wat hij doet ten val komen, maar twee paarden in 7 opnames die het niet overleven, dat is behoorlijk heftig...
)
AlexandraM schreef:heel erg dit, vraag me ook af hoe t gekomen is.
Verder vind ook ik het NIKS met de renbaan te maken hebben ondanks dat ik ook geen fan ervan ben.
als ze de beelden echt hebben gebruikt in de serie vind ik het eigenlijk heel erg ongepast!