Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kohtje schreef:Of met een grote ploeg mensen er schoon maken,hoefsmit er bij en hulp wat betreft verzorging.
Cayenne schreef:kohtje schreef:Of met een grote ploeg mensen er schoon maken,hoefsmit er bij en hulp wat betreft verzorging.
Het probleem is dan vaak wel dat je dit moet blijven herhalen, omdat het anders snel weer vervalt.
Ik heb de uitzending ook gezien en niet het idee dat deze dieren moedwillig worden verwaarloosd, maar er moet wel zeker wat gebeuren.
dit is niet goed
.
.

Rinske schreef:Inoterry schreef:Paarden kregen nauwlijks te vreten en wat ze kregen was vaak niet voor paarden bedoeld zoals diverse soorten soep.
Pokemon ontmaskerd.
Daar zat ik ook al aan te denken toen ik het optypte
. Maar hij had een bedrijf waar ze diverse soorten soep maakte, en wat niet was verkocht werd aan de paarden opgevoerd. Rinske schreef:Inoterry schreef:Paarden kregen nauwlijks te vreten en wat ze kregen was vaak niet voor paarden bedoeld zoals diverse soorten soep.
Pokemon ontmaskerd.
. Ik zou er als politieagent flauw van worden om je elke keer te moeten verdedigen tegen al die opmerkingen. Dat je zo'n vraag stelt, okee, maar niet je eigen mening er doorheen drammen. Bah
.