Ik heb ruim een jaar bij onze paardenmelkerij hier op het eiland stage gelopen, en daarbij toen een tijdelijke overstap gemaakt naar paardenmelk. Het is idd eventjes wennen, vooral omdat het veel wateriger en zoeter is dan gewone koeien of geiten melk. Zelf heb ik toen dertijd veel last gehad van m'n PDS ( Prikkelbare Darm Syndroom ) & had ik ook vaak last van huid uitslag... Na 1 a 2 weken elke dag een glas te drinken bij de lunch, werd m'n huid beter en was m'n uitslag vrijwel verdwenen. Ook m'n buik kon veel beter uit de voeten komen, geen krampen meer en kon vrijwel alles eten. Ook reageerde m'n buik minder op stress, wat bij mij veel te vaak gebeurde.
Mijn gezicht had vaan last van droge plekken, en dat was vreselijk.. Ik moest wel elke dag zalf smeren omdat m'n huid te droog was en extra water drinken niet hielp, was dit de enige oplossing. Na m'n stage heb ik ook de dagcrème ervan gebruikt en reinigingsmelk en het is ook een echte aanrader. Natuurlijk werkt en reageert elk lichaam anders en is het niet gegarandeerd dat je ermee geholpen word, maar het is het proberen wel echt waard..
Ik kan het zeker aanraden aan iedereen en al helemaal om het medisch eens te proberen!
Anders moet ik straks gaan weggooien, in de naaste omgeing heb ik nl. al uitgedeeld
of juist heel zoet!
.