Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
s6801881 schreef:Jeetje, wat een naar ongeluk. Wat vervelend dat het zo is gelopen... Wat ik me alleen afvraag: kan dat paard hierna ooit nog pijnvrij van zijn leven genieten? Over het algemeen zijn beenbreuken bij paarden behoorlijk kwetsbaar, dus atrose etc. is een groot risico...
maar wel mooi dat ze botbreuken kunnen herstellen tegenwoordig bij paarden.
rebecca1997 schreef:Sharitje schreef:Ugano Site (v.Clinton) heeft ook zijn been gebroken deze week tijdens het longeren... verdiend hij geen plaatsje in het nieuws hier?
edit: even gezocht en ik heb het zelf op ON gezet! Hopelijk komt hij ook op de voorpagina.
Hebben ze hem ook geopereerd of was dat niet te doen?
japielover schreef:Mooi beest loopt leuk op het filmpje! (al zie je wel dat hij wat opgejut wordt volgens mij als ze langs de grote spiegel rijden
Zou hier best een namekomeling van willen fokken met onze merrie
Titsia schreef:japielover schreef:Mooi beest loopt leuk op het filmpje! (al zie je wel dat hij wat opgejut wordt volgens mij als ze langs de grote spiegel rijden
Zou hier best een namekomeling van willen fokken met onze merrie
Haha toch nog iemand die het ziet, dat er precies iemand een wapperend zeil ofzo zit achter te "jagen".
Farrington is toch ook nog keur geworden, die heeft ook nooit iets kunnen presteren in de sport
Magrathea schreef:Ja, dat zullen ze inderdaad bedoelen. Haha als het echt zo is mag de bedenker van de hangmat wel even een lesje wiskunde/paarden anatomie krijgen
(25% per been).