Optreden Totilas tijdens hengstenshow zorgt voor commotie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

merel_gomez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:00

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 22:32, in het totaal 1 keer bewerkt

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:00

ik zie alleen voorbeen wat beweegt achter doet helemaal niets. Uiteraard vind ik het jammer maar ik denk dat op dit moment Rath niet beter kan en de juiste begeleiding ontbreekt ook al blijkbaar 1.5 jaar (maar goed wie weet na de OS..want ik geloof er bijna niet meer in dat hij daar gaat starten..want dat zal een redelijke aanfluiting worden als ze pech hebben) dat het dan misschien eindelijk eens wat beter met deze combinatie zal gaan :)

Nee die dekkingen voor zoveel eurotjes die zullen niet zo hard lopen..

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:01

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 09-11-24 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:01

Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n combinatie naar de OS stuurt om z'n land te vertegenwoordigen.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:02

Wat erg wat erg..

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:03

Eeuwig zonde van zo'n top paard!!!!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:05

0152141488 schreef:
sammy1 schreef:
mensen we zien het verkeerd het is koud en dan kunnen ze fris zijn,dat klopt inderdaad maar gal liet hem galoperen, en ging dan pas weer verder met zijn ding.als je goed het filmpje bekijkt van 2010 de hengstenkeuring is toot ook erg heet onder gal, maar je ziet wel een wereld van verschil met het opvangen van het paard.

Ik vind dit toch iets rustig uit zien.
dan met Rath.

http://www.youtube.com/watch?v=Pp-gBBHZE0k

ik heb het verkeerd verwoord ik vind gal hem ook beter opvangen.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:05

Erg jammer nog steeds van Toot, wereld paard en nu? vind er maar weinig van terecht komen zonde van het geld had hem dan toch liever bij Gal gezien.
Zo zie je maar weer een wereld top paard kopen betekend nog niet altijd een goed einde, grrr best frustrerend.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:06

.

terlygert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:07

_clau_1991 schreef:
Ik denk dat MAR zelf nu ook wel het idee heeft dat hij meer een combinatie met Totilas moet worden. Hij heeft het paard niet gekocht, dat heeft Paul Schockemohle gedaan en die heeft hem ondergebracht bij Matthias. Een super kans voor hem, maar het is nu nog niet hoe het moet zijn. Edward en Totilas waren al veel langer een combinatie dan deze twee. Maar ik hoop echt dat Matthias Totilas ook kan laten stralen zodat hij al die negatieve mensen kan laten zien dat hij echt wel wat kan. En nee, ik vind dit ook geen geweldig filmpje!

Het is voor die jongen ook niet makkelijk.. Iedereen bekijkt hem met een vergrootglas en volgt hem op de voet. Das echt moeilijk voor hem lijkt mij!

Dit is wat ik bedoel :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:08

Rath zal zich ook gewoon moeten qualifiiceren voor de OS, zoals het nu gaat word dat niks. Maar ik zie in het filmpje ook een jongen die erg zijn best doet om goed met het paard om te gaan. Heb heel eventjes naar een stukje film gekeken en drie á vier keer een klopje voor Toot gezien. Iedereen valt over het feit dat Toot maar een schim is van twee jaar geleden, maar wees eerlijk, hoeveel beesten worden er dagelijks zeer slecht gereden door hun baasjes, dan heeft Toot het zo slecht nog niet. En gaan ze niet naar de OS, dan hebben wij een concurrent minder, je kunt het ook positief zien.

_Ashii_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:08

Daar gaat de zwarte parel van nederland. Dood zonde :( daar blijf ik bij, sinds de verkoop

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:09

Citaat:
ik heb het verkeerd verwoord ik vind gal hem ook beter opvangen.

gal heeft hem ook zelf opgeleid dat rijdt gemakkelijker dan een paard rijden dat door iemand
in een ander systeem is opgeleid. Ik denk dat die jongen die knol en de aankoop zo ongeveer
vervloekt...En gelijk heeft ie! Vind bij Gal wel het voorbeen TE extreem.

NienSCHaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:10

terlygert schreef:
_clau_1991 schreef:
Ik denk dat MAR zelf nu ook wel het idee heeft dat hij meer een combinatie met Totilas moet worden. Hij heeft het paard niet gekocht, dat heeft Paul Schockemohle gedaan en die heeft hem ondergebracht bij Matthias. Een super kans voor hem, maar het is nu nog niet hoe het moet zijn. Edward en Totilas waren al veel langer een combinatie dan deze twee. Maar ik hoop echt dat Matthias Totilas ook kan laten stralen zodat hij al die negatieve mensen kan laten zien dat hij echt wel wat kan. En nee, ik vind dit ook geen geweldig filmpje!

Het is voor die jongen ook niet makkelijk.. Iedereen bekijkt hem met een vergrootglas en volgt hem op de voet. Das echt moeilijk voor hem lijkt mij!

Dit is wat ik bedoel :)

Ja we kunnen het die jongen ook niet kwalijk namen, die probeert ook echt wel zijn stinkende best te doen :j .
Iedereen verwacht er alleen zoveel van omdat het bij GAL gewoon een geweldige combinatie was, daar ga je het al gauw gewoon mee vergelijken.
Het is gewoon jammer om zo'n top paard nu zo te zien terug komen met zoveel tegen slagen en inderdaad die negativiteit.
Ik gun het ze van harte om te gaan stralen, maar nog steeds had Toot gewoon bij GAL moeten blijven :')

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:11

Helaas gebeurt zoiets op hengstenshows in vechta wel vaker. Jammer dat iedereen een drama er vanmaakt dat het Totlas is en als het een andere hengst was geweest hadt niemand wat gezegd.
Die jongen heeft zoveel druk op hem van mensen van buitenaf die makkelijk praten kunnen, dan nog van alle mensen om hem heen. Doe het hem maar na.

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:12

Heel jammer, krijg het gevoel dat mar en totilas elkaar totaal niet snappen

ceasario

_Ashii_ schreef:
Daar gaat de zwarte parel van nederland. Dood zonde :( daar blijf ik bij, sinds de verkoop

Waarom doodzonde.. Hij zit dik in zijn vlees, heeft een zeer ruime lichte box met uitzicht......en heeft een paar keer in de week zijn "wip"....hij lacht ze allemaal uit. :+

Fu_Qi

.

different1

Tja, ik ben nooit fan geweest van deze zogenaamde combi, simpelweg omdat het in mijn ogen gewoon niet beter kon worden dan de combinatie Toot-Gal.
Mijn gevoel heeft het goed gehad, dit word nooit beter.
Ontzettend jammer, en wat hoop ik zo dat Toot ooit nog onder Gal komt, en dat Gal hem dan nog recht kan breien.

Zonde, eeuwig zonde van dit paard....

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:13

Zij hebben Totilas, maar Gal heeft de klik..

Hoop voor MAR dat hij die klik ooit nog krijgt, maar hier krijg ik het iig niet warm van.

schipper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:14

Ik snap niet zo goed waarom hij op t filmpje ineens de bak verlaat? Spanning, ja, dat wel, maar dat zou een ruiter van dit kaliber juist voor zich moeten kunnen gebruiken!
Wat een heerlijke commentator trouwens, op dat filmpje :+ Geef acht!

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:14

.

TLNLSDB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:15

Cheytjuh schreef:
terlygert schreef:
Fris paard onder je kont, ach ja ;) wel jammer voor MAR dat het juist tijdens zo'n show niet wil lukken.

Hoop niet dat heel bokt naar aanleiding van de OP weer over MAR heen valt.. dat hebben we wel gehad ondertussen, lijkt me.

Sorry hoor, maar ik vind het persoonlijk heel terecht als heel bokt over dit optreden valt....Fris of niet, hij was ook wel eens fris bij Gal, maar dan zag ik geen boos , gefrustreerd paard..... Dit is duidelijke protest...

Na 1,5 jaar mogen we toch wel meer verwachten dan dit ?

Hier sluit ik me volledig bij aan.
En een mis match is ook helemaal niet erg, dat gebeurd vaker.
En je kunt nou ook éénmaal niet álles hebben.
Het is heel erg jammer voor Rath, misschien gewoon 'iet wat te hoog gegrepen' en ook dat mag.
Maar de juiste beslissing zouden ze toch zelf moeten maken..
Soms duurt dat wat langer..

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:15

ceasario schreef:
_Ashii_ schreef:

Waarom doodzonde.. Hij zit dik in zijn vlees, heeft een zeer ruime lichte box met uitzicht......en heeft een paar keer in de week zijn "wip"....hij lacht ze allemaal uit. :+

En de oude eigenaar heeft de euri's in zijn knip.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-12 23:16

Tja, wat zal ik zeggen.............................ik heb het altijd al gezegd dat het een grote flop is.
En ipv dat het beter gaat lijkt het alleen maar slechter te gaan.
Heeft PS tomaten in zijn ogen of wat is dat toch?
Wat een filmpje zeg, zoveel onrust en onvrede bij toot.