Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
0152141488 schreef:sammy1 schreef:mensen we zien het verkeerd het is koud en dan kunnen ze fris zijn,dat klopt inderdaad maar gal liet hem galoperen, en ging dan pas weer verder met zijn ding.als je goed het filmpje bekijkt van 2010 de hengstenkeuring is toot ook erg heet onder gal, maar je ziet wel een wereld van verschil met het opvangen van het paard.
Ik vind dit toch iets rustig uit zien.
dan met Rath.
http://www.youtube.com/watch?v=Pp-gBBHZE0k
_clau_1991 schreef:Ik denk dat MAR zelf nu ook wel het idee heeft dat hij meer een combinatie met Totilas moet worden. Hij heeft het paard niet gekocht, dat heeft Paul Schockemohle gedaan en die heeft hem ondergebracht bij Matthias. Een super kans voor hem, maar het is nu nog niet hoe het moet zijn. Edward en Totilas waren al veel langer een combinatie dan deze twee. Maar ik hoop echt dat Matthias Totilas ook kan laten stralen zodat hij al die negatieve mensen kan laten zien dat hij echt wel wat kan. En nee, ik vind dit ook geen geweldig filmpje!
Het is voor die jongen ook niet makkelijk.. Iedereen bekijkt hem met een vergrootglas en volgt hem op de voet. Das echt moeilijk voor hem lijkt mij!
Citaat:ik heb het verkeerd verwoord ik vind gal hem ook beter opvangen.
terlygert schreef:_clau_1991 schreef:Ik denk dat MAR zelf nu ook wel het idee heeft dat hij meer een combinatie met Totilas moet worden. Hij heeft het paard niet gekocht, dat heeft Paul Schockemohle gedaan en die heeft hem ondergebracht bij Matthias. Een super kans voor hem, maar het is nu nog niet hoe het moet zijn. Edward en Totilas waren al veel langer een combinatie dan deze twee. Maar ik hoop echt dat Matthias Totilas ook kan laten stralen zodat hij al die negatieve mensen kan laten zien dat hij echt wel wat kan. En nee, ik vind dit ook geen geweldig filmpje!
Het is voor die jongen ook niet makkelijk.. Iedereen bekijkt hem met een vergrootglas en volgt hem op de voet. Das echt moeilijk voor hem lijkt mij!
Dit is wat ik bedoel
Cheytjuh schreef:terlygert schreef:Fris paard onder je kont, ach jawel jammer voor MAR dat het juist tijdens zo'n show niet wil lukken.
Hoop niet dat heel bokt naar aanleiding van de OP weer over MAR heen valt.. dat hebben we wel gehad ondertussen, lijkt me.
Sorry hoor, maar ik vind het persoonlijk heel terecht als heel bokt over dit optreden valt....Fris of niet, hij was ook wel eens fris bij Gal, maar dan zag ik geen boos , gefrustreerd paard..... Dit is duidelijke protest...
Na 1,5 jaar mogen we toch wel meer verwachten dan dit ?
ceasario schreef:_Ashii_ schreef:Daar gaat de zwarte parel van nederland. Dood zondedaar blijf ik bij, sinds de verkoop
Waarom doodzonde.. Hij zit dik in zijn vlees, heeft een zeer ruime lichte box met uitzicht......en heeft een paar keer in de week zijn "wip"....hij lacht ze allemaal uit.