. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Tjappie112 schreef:Lida3 schreef:Ik dacht hetzelfde.
Die zelfde Hickstead die niet goed genoeg was voor heel Nederland
Dat was ie dus wel, want hij is KWPN goedgekeurd. Grappig als er wordt gezegd dat niemand een glazen bol heeft, maar dat het KWPN dat wel moet hebben
. Sommige paarden blinken als jong dier nou eenmaal niet uit, maar blijken later geweldige paarden te zijn. Kan toch? Rinske schreef:Tjappie112 schreef:
Die zelfde Hickstead die niet goed genoeg was voor heel Nederland
Dat was ie dus wel, want hij is KWPN goedgekeurd. Grappig als er wordt gezegd dat niemand een glazen bol heeft, maar dat het KWPN dat wel moet hebben
. Sommige paarden blinken als jong dier nou eenmaal niet uit, maar blijken later geweldige paarden te zijn. Kan toch?
erbij plaatsen. Maar dat jij niet snapt wat ik bedoel is niet mijn schuld he

Rinske schreef:Frederieke_ schreef:niet alleen bokt, er is altijd kritiek op alles overal. wel mooi dat ze zo'n eerbetoon hebben gedaan!
Idd. Die zure reacties toch, wat hadden ze dan moeten doen? Niks? Dan was het ook niet goed geweest
.
Dees: dan had het NRPS er een eerbetoon aan moeten houden...
Het lijkt me een enorm kippenvel moment geweest! Jammer dat ik er niet bij kon zijn.
janderegelaa schreef:Rinske schreef:[naam verwijderd]: dan had het NRPS er een eerbetoon aan moeten houden...
Het NRPS is zelfs naar Amerika geweest om hem te eren toen hij wereldkampioen werd. KWPN niet hoor.
Michael1104 schreef:Dat er een eerbetoon is is prima, maar ze doen nu net alsof het 'hun' hengst is en dat vind ik niet terecht.
Dees schreef:Precies: Hichstead kreeg van NRPS al alle egards toen het dier nog leefde.
Typisch KWPN, eerst even afwachten of iets goed is, en als het dan goed is, dan vooral doen alsof je dat al die tijd al geroepen had.
Feit is echter dat Hickstead op jonge leeftijd al goedgekeurd is bij NRPS en pas ná het behalen van de titel Wereldkampioen, het KWPN pas in de gaten had dat er nog ballen onder hingen. Om dan nu heel schijnheilig te doen aan eerbetonen.
Eerbetoon is prima, maar KWPN moet er dan wel eerlijk bij vertellen dat ze de hengst pas een kans gaf nadat hij de beste van de wereld bleek. Terwijl de kwaliteit van de hengst echt véél eerder al te zien was.
karijn schreef:Tijdens het eerbetoon is het woord "onze hengst" geen 1 keer gevallen. Er is puur gesproken over de prestaties van Hickstead, Hamlet en Jomara zijn als ouders aanwezig geweest. Dus als er enigszins sprake zou zijn over een promopraatje door het kwpn, dan was dat een promopraatje over Hamlet en Jomara.
Dees schreef:karijn schreef:Tijdens het eerbetoon is het woord "onze hengst" geen 1 keer gevallen. Er is puur gesproken over de prestaties van Hickstead, Hamlet en Jomara zijn als ouders aanwezig geweest. Dus als er enigszins sprake zou zijn over een promopraatje door het kwpn, dan was dat een promopraatje over Hamlet en Jomara.
Was Hamlet niet een afgekeurde hengst?
Dees schreef:karijn schreef:Tijdens het eerbetoon is het woord "onze hengst" geen 1 keer gevallen. Er is puur gesproken over de prestaties van Hickstead, Hamlet en Jomara zijn als ouders aanwezig geweest. Dus als er enigszins sprake zou zijn over een promopraatje door het kwpn, dan was dat een promopraatje over Hamlet en Jomara.
Was Hamlet niet een afgekeurde hengst?