Totilas weer terug in stallencomplex van Paul Schockemohle

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

NiNM

Re: Totilas weer terug in stallencomplex van Paul Schockemohle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:29

Wel een beetje een tegen strijdig bericht, de stallen van PS waren te ver weg voor MAR om zich optimaal te kunnen voorbereiden en trainen. Nu gaat Toot naar PS voor het dekseizoen (begrijpelijk) maar met een OS in het voor uit zicht. Dan lijkt mij dat je voor zo een belangrijke competitie dat dek seizoen toch beperkt? Of zelf helemaal overslaat? Neem aan dat er onderhand wel wat diepvries in voorraad is?
Is dit dan het vervolg op Rotterdam waar (volgens zeggen) MAR 'ruzie' had met PS over het wel of niet starten van Toot?
Slechts hardop denken :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:37

NiNM schreef:
Wel een beetje een tegen strijdig bericht, de stallen van PS waren te ver weg voor MAR om zich optimaal te kunnen voorbereiden en trainen. Nu gaat Toot naar PS voor het dekseizoen (begrijpelijk) maar met een OS in het voor uit zicht. Dan lijkt mij dat je voor zo een belangrijke competitie dat dek seizoen toch beperkt? Of zelf helemaal overslaat? Neem aan dat er onderhand wel wat diepvries in voorraad is?
Is dit dan het vervolg op Rotterdam waar (volgens zeggen) MAR 'ruzie' had met PS over het wel of niet starten van Toot?
Slechts hardop denken :Y)

Zo hoopvol zijn ze waarschijnlijk over de OS :D

NiNM

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:42

Einde oefening dus? Ben erg benieuwd t loopt allemaal een beetje raar, blessure hier hoefzweertje daar ag gut dan maar niet starten?
Zeg Ed misschien weer een stalletje vrij maken? :Y)

Ketaki

Re: Totilas weer terug in stallencomplex van Paul Schockemohle

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 00:02

ik vraag me uberhaupt af of we toot ooit weerzien schitteren.

merk er weinig van, anders hadden ze de kansen al gehad :)

ipv steeds afzeggen die belangrijke wedstrijden