Het is begrijpelijk dat dit topic emoties oproept maar het is niet de bedoeling om allerlei gruwelijke straffen voor de dader hier neer te zetten. Graag vanaf hier dat achterwege laten. Bedankt alvast.
Nayomie
Geplaatst: 27-01-12 15:29
tiny_tiger schreef:
Ik weet wat het is mijn fries is dat ook gebeurt te gek voor wooden smeerjack
Ze lopen hier in eigen land helaas ook rond.Bij mij is een poosje geleden een pony verkracht met een stok.De stok ging er "maar" 20cm in zei de dader,een snotneus van toen 14 jaar. Iemand die zulke dingen doet is echt ziek,een normaal iemand bedenkt zoiets niet eens,laat staan dat die het uitvoert.
Ik kan niet snappen dat mensen dit durven...Je zou toch haast zeggen dat zij deze paarden/pony's kennen.... Ik bedoel ik loop niet eens zomaar achter een vreemd paard door!
Farolover
Geplaatst: 27-01-12 17:08
Gestoorde debiel
pipo
Geplaatst: 27-01-12 17:11
hoe vreselijk zielig ben je dan dat je je moet vergrijpen aan dieren... te triest voor woorden en geef m maar hier hoor... Ga ik opeens piranja's houden ofzo Ziek! vreselijk ziek!
Dat stopt maar nooit zeker!! de wereld zit vol idioten en zieke mensen en dat word helaas dagelijk bevestigd ... Het blijft me verbazen hoe onderdanig zo'n groot en sterk beest kan zijn, soms zou ik wensen dat ze hun wat beter zouden verdedigen tegen deze wreedheden, hoe kan je nu zoiets doen?!
NoekAa_
Geplaatst: 27-01-12 17:31
unbelievable. Kan er echt niet bij dat er mensen zijn die zoiets doen.
tiny_tiger
Geplaatst: 27-01-12 18:23
(biggers) Ja dat is echt waar heb op bokt gestaan hier door is ze nu dood ik kan er wel veel op zegen maar het is niet terug te draaien er is ook nooit iemand voor gepakt ik ben er dood ziek van geweest mijn fries was hylke toen het gebeurde was ze 23 jaar maar achter af was ze 30 jaar
Vreselijk! Dat soort mensen moetten ze hun leuter er af halen. Doet hij (en kan) hij het nooit meer doen! Arme beesjes kunnen niks terug doen. Gestoorde mensen...