Floor_x schreef:maar van Upido heb ik echt nog niks gehoord/gelezen...
Nou ja veel gehoord en gelezen, maar nog niets gezien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Tjappie112 schreef:nicky_rilana schreef:
Nou ik zet mijn kaarten juist wel op HP en Donna Silver. Deze merrie gaat voor verrassingen zorgen let maar op! In Toots geloof ik niet, daar zie ik nog geen goede piaffe uit komen. Edward met Romanov en natuurlijk Adelinde met Parcival. Dan rijden er 2 ruiters met een nieuw paard en dat worden dan de verrassingen!!
ik heb donna in het echt gezien, im denemarken, en daar was het wel een leuk paard maar niet dat je zegt van wow wat een mooie, ik vond dat blinde date echt stukke mooier om te zien
[/quote]Cayenne schreef:Donna van 't Genthof?Goodwill?
Ze bedoelen zeker Withney en Moedwill
Ik ben ook erg benieuwd naar Upido. Ze zal hem wel binnenkort moeten starten, wil ze kans maken.
en hopelijk zien we Imke en Toots/Sunrise ook terug. Ik vind het nog steeds sneu hoe het de afgelopen OS is verlopen.
En ik blijf erbij dat Sisther ook best mee kan als ze zo door blijft gaan.
koenborias schreef:Cayenne schreef:Donna van 't Genthof?Goodwill?
Ze bedoelen zeker Withney en Moedwill
Ik ben ook erg benieuwd naar Upido. Ze zal hem wel binnenkort moeten starten, wil ze kans maken.
en hopelijk zien we Imke en Toots/Sunrise ook terug. Ik vind het nog steeds sneu hoe het de afgelopen OS is verlopen.
En ik blijf erbij dat Sisther ook best mee kan als ze zo door blijft gaan.
Goodwill begreep ik ook niet, maar Donna wel. Donna Silver is verandert in Donna van 't Genthof
Toch zie ik Adelinde/Parzival, Anky/Upido, Madeleine Witte/Votango B
Maar vind het raar dat er maar 3 in het team mogen zitten :-S Op een WK mogen er 4 in een team...

Aranel schreef:Ik vraag me toch af waar Voice van Edward gebleven is.. Dat leek me nou zó'n getalenteerd dier! Ze spreken in dat artikel over talentvolle jonge paarden die misschien meekunnen, maar daar staat hij helemaal niet tussen?! Het laatste filmpje dat ik van die 2 gezien heb (en die is meer dan een jaar oud) zag er zo veelbelovend uit, ook al op/tegen grand prix niveai aan, dus ik neem aan dat hij hem nu wel op dat niveau heeft..
Desalniettemin: leuk dat Anky ook meegaat, hopelijk maakt ze het ook waar! Maar aan de andere kant, dat betekent dus wel dat Edward/Happie voor haar moet wijken, en dat vind ik dan weer niet eerlijk..
Aranel schreef:Ik vraag me toch af waar Voice van Edward gebleven is..

Hermelientje schreef:Aranel schreef:Ik vraag me toch af waar Voice van Edward gebleven is..
Datzelfde zou je kunnen zeggen over United. Zo enorm opgehemeld en ruim een jaar geleden versloeg hij Charlotte Dujardin met Valegro nog. Volgens de berichten toen zou het dier enorm veel talent voor de Grand Prix bezitten. Wat is er misgegaan of wordt dat juist ons topgeheime wapen?
Wel grappig dat Sjef met allerlei combinaties aan komt zetten die nog nooit gestart zijn. De drie personen die in het team komen hebben natuurlijk nog tot juni de tijd om aan de Olympische kwalificatie-eis te voldoen. Maar voor de vierde ruiter is 1 maart, dus over
precies vijf en een halve week, de deadline. Dan mag je wel opschieten als aanstormend talent/combinatie om je voor die tijd bij ongeveer de beste 35 van de wereld te rijden.
Ik weet niet wat voor spelletje Sjef deze keer speelt maar om de selectie bij de vorige spelen moeten de Duitsers nu nog lachen.
Maar Anky hoort natuurlijk zonder meer in het team op grond van haar recente prestaties met Salinero.

nicky_rilana schreef:volgensmij moet je eerst internationaal staren voor je naar de os mag

Anthonia_ schreef:nicky_rilana schreef:volgensmij moet je eerst internationaal staren voor je naar de os mag
Dat lijkt mij vrij logisch en dat doet ze ook wel. Ze zou naar Florida deze maand met Upido, toch wel een redelijk grote wedstrijd. Alleen ivm de gezondheidssituatie van Sjef is ze niet gegaan. Begrijpelijk gezondheid gaat nog altijd voor sport, os of geen os.
Familie gaat voor alles.Hermelientje schreef:@Floor
Maar Adelinde zat op de reservebank in Peking, daar waren ze reuze vrolijk over in Duitsland.
Anky reed met Salinero 75 en 78 procent in haar laatste twee Grand Prix wedstrijden en heeft dus al ruimschoots aan de Olympische eis van twee keer 64% voldaan. Edward natuurlijk ook maar zijn beste score ligt wel wat lager.
Als Anky met Upido wil gaan zal ze wel eerst met hem moeten starten natuurlijk.