Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Isabonny schreef:Raar verhaal....koliek? Paard ligt hooi te eten! De mijne mag helemaal niks eten als ze weer eens een koliekaanval heeft!
Van koliek kunnen ze wel idd er zweterig uitzien...en met dit weer met lange haren zien ze er dan meteen heel verwilderd uit. Wond zou idd kunnen duiden op rollen in stal en zichzelf daarmee verwond hebben.
Maar een paard hooi laten eten na een koliekaanval? Das wel vreemd hoor.
Homiafortuna schreef:Die wond op het hoofd heeft het paardje volgens mij opgelopen tijdens het optakelen. Het filmpje is namelijk niet chronologisch. Bij het inbrengen van het infuus gedurende de eerste seconden van het filmpje heeft het paard die wond en hangt het nog in de takels. Daarna zie je het paard liggen en daar heeft het nog geen wond en ziet er inderdaad nog veel beter uit. Dat optakelen heeft het paard geen goed gedaan, waarschijnlijk heeft het zich daar gigantisch verzet. Is ook jammer dat je daar geen beelden van ziet. Bovendien vraag ik me ook af wie de onkosten van die 5 (of misschien wel meer) brandweermannen voor zijn rekening neemt.