Jack Sparrow mag naar derde bezichtiging van het KWPN

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DePaardenman

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:48

juliomariner schreef:
Vind het knap arrogant van de KWPN dat ze een reserve kampioen van een aan hun vergelijkbaar stamboek die ook nog eens een zeer goede verrichtingstest heeft gelopen hebben laten staan.
Ik vind dat ze Vitalis best hadden mogen testen in Stegeren

Zijn al genoeg Vivaldi's gekeurd die beter zijn, zeker in het achterbeen.

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 21:52

Genoeg? dat is geen reden om een hengst niet te keuren. Er worden ook veel mindere wel genomen en dat klopt volgens mij niet.

Bomba

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:15

Nou de tijd zal het leren hoe Jack Sparrow het hier in de fokkerij gaat doen. Ik heb ondertussen een aantal filmpjes van hem gezien, maar ik kan geen mening over hem geven, aangezien het dier (nu al) zo ontzettend op druk/spanning wordt gereden, dat geen enkele pas meer van hemzelf is. Beetje jammer, aangezien het dier pas vijf jaar oud is.
Wat betreft moeders kant kan hij nieuw bloed toevoegen aan de fokkerij, maar ik zou toch veel liever kiezen voor Bretton Woods.

Pascha

Re: Jack Sparrow mag naar derde bezichtiging van het KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:27

Jammer dat Jack Sparrow niet stappen kan. Toch een punt om mee te nemen, lijkt mij.
En Johnsons hebben we ook al genoeg bij het KWPN!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 22:38

DePaardenman schreef:
juliomariner schreef:
Vind het knap arrogant van de KWPN dat ze een reserve kampioen van een aan hun vergelijkbaar stamboek die ook nog eens een zeer goede verrichtingstest heeft gelopen hebben laten staan.

Zijn al genoeg Vivaldi's gekeurd die beter zijn, zeker in het achterbeen.

Ook dit paard liet gisteren een hoop luiheid zien...Ik heb hem flitser zien lopen..net of die dieren moe zijn.

Het NRW zal het een zorg zijn of het kwpn dat dier keurt of niet.. Eind van het komende seizoen heeft hij er meer dan 500 op zijn konto, leuk voor Reesink ... en Willeke.
Maar politiek blijft politiek en het uiteindelijke slachtoffer voor erkening in Duitsland zal JS zijn.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-12 23:18

juliomariner schreef:

Antwort NRW: :D
schön, dann steht sein Samen ja unseren Züchtern allein zur Verfügung

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 12:57

SemperFi schreef:
ceasario schreef:
Verder is het jammer dat men niet mag klappen ( de Grunsvenangst ook bij Gal ) dat deden er toch een paar en hij ging na afloop aan de klater... *\o/*
Spanning noemt men dat in de excuustruus-taal.

Inderdaad een punt waar ik in Zuidbroek ook niet vrolijk van werd.. Zelfs op het voorterrein was 'ie niet de braafste. Een mooi paard, daarnietvan maar zijn karakter zoals ik hem nu gezien heb vind ik hem toch niet zo geweldig meer...

Op dat punt blijkt hij dus een Jazz trekje te hebben.

xXIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-12 14:15

Top paard! *D

Hoe meer johnsons hoe beter haah! <3

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:17

Je kan al sperma bestellen..
Hengststation Ahlers
http://www.hengststation-ahlers.de/pres ... de-59.html

Citaat:
Oldenburger Superstar in Holland
Exklusiv für Deutschland über die Hengststation Ahlers

Seit seinem ersten öffentlichen Auftritt unter dem Sattel mit Edward Gal überschlagen sich die Berichterstatter in Holland mit Superlativen über diesen Hengst.

Das Erscheinungsbild dieses Paares erinnert sofort an die vergangenen Vorstellungen Edward Gals mit Totilas.

"Dieser Hengst gibt mir das Gefühl, dass wir gemeinsam in Zukunft große Erfolge erzielen können", so die Aussage seines Reiters.

In der laufenden Holländischen Hengstprüfungsserie hat er alle Prüfungen mit einem selten erreichten Vorsprung vor den Nächstplatzierten gewonnen

DDW1190

Re: Jack Sparrow mag naar derde bezichtiging van het KWPN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-12 16:35

koenborias

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-12 16:18

Die gaat vast top-presteren op het WK jonge paarden volgend jaar!