Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JoyCiej007 schreef:Heb 't filmpje ook gekeken.... in 't begin denk je idd 'ach dat valt nog redelijk mee' maar jee, wat een vreselijke trieste, walgelijke bende in die schuur zeg! Arme dieren. En een grote pluim voor World Horse Welfare; wat een machtig werk doen die mensen!Magrathea schreef:Op 4:nogwat heeft dat meisje een cap op. Waarom is dat nou weer? Was ze van plan er even op te gaan zitten ofzo
Ik denk omdat de kans groot is dat zo'n half verwilderd paard best nog wel eens van zich af kan gaan meppen, bokken, steigeren etc. dus dan zou ik voor de zekerheid ook zéker een cap op zetten!!!
die palomino met veulen liep zo die trailer op , knap als je dat niet kent. en terecht dat deze vrouw geen paarden meer mag , en btw gaaf uitzicht
kim1207 schreef:Ik vond t nog wel meevallen veel pAarden die altijd op box gehouden worden vind ik zieliger!! Als deze paarden bijgevoerd waren geweest was er niets aan de hand geweest!! Heerlijk zo als paard kunnen leven zonder bemoeienis van mensen
Die dode paarden id schuur vond ik wel ranzig, die lagen er ook al wel even zo tezien aan de sappen die er uit liepen. Dat klopt idd niet!! Goed dat ze weg zijn daar... Die vroyw moet geholpen worden!!! Hoop dat de paarden mooi terecht komen en met voldoende voer ook paard mogen zijn!!