Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EvelienH schreef:Ik denkt dat meer dan 75% niet door de keuring komt. Alle paarden met slecht passende zadels hebben last van hun rug en daar lopen er nogal wat van rond. En dan heb je er nog een hoop die slecht gereden worden of gevallen zijn en daardoor last heben etc etc etc... Vind het ook een beetje overdreven want is veel gevallen zijn rugproblemen op te lossen door behandeling, goed rijden en een passend zadel.
Cayenne schreef:Agossie schreef:Bijzonder interessant artikel. Jammer dat het zo kort is. Ik had er graag meer van gelezen of zelfs bij de lezing aanwezig geweest. Gelukkig lijkt mijn paard nergens last van te hebben, maar ik ken toch wel 2 paarden die KS hebben. Heb de link doorgestuurd.
Zeer interessant. Bedankt voor het posten!
Ik kan proberen wat meer informatie op te vragen over de lezing als jullie dat interessant vinden.
Cayenne schreef:Agossie schreef:Bijzonder interessant artikel. Jammer dat het zo kort is. Ik had er graag meer van gelezen of zelfs bij de lezing aanwezig geweest. Gelukkig lijkt mijn paard nergens last van te hebben, maar ik ken toch wel 2 paarden die KS hebben. Heb de link doorgestuurd.
Zeer interessant. Bedankt voor het posten!
Ik kan proberen wat meer informatie op te vragen over de lezing als jullie dat interessant vinden.