Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mindim schreef:Bonita_Bon schreef:Is de ruiter misschien niet allang terug op stal en zich niet bewust van de commotie? (hopelijk)
Ik neem aan dat ze dan op zoek is naar haar paard? Kom je weer bij de politie uit.
Om 14.53 is er nog niets gevonden en zijn ze op zoek naar een getuige een dame met een rode jas.
iklieftponys schreef:brrr, daar moet je toch niet aan denken zeg!
Mist er niemand op bokt een stalgenootje, of clubgenootje oid?? misschien dat dat wel handig is, want dat kunnen mensen zijn die weten hoe iemand rijdt (als iemand een vaste route rijdt of weet waar die persoon graag rijdt). maar ik mag hopen, verwacht het tenminste, dat de politie dat soort dingen al heeft gevraagd?

CarpeDiem schreef:Hopelijk wordt ze snel gevonden. En is er niets ernstigs.
Vind het wel goed dat ze het doen, heb het ooit zelf meegemaakt dat ik politie tegenkwam in het bos. Die ook een melding van paard zonder ruiter hadden gekregen. daar werd ook met man en macht gezocht. incl een heli! Super!
Cayenne schreef:Dit was alle informatie die ik gekregen heb helaas.
Het zou handiger zijn wanneer ze een signalement van het paard geven.
Dan kan er misschien iemand aan gelinkt worden.
Mavelle schreef:Een getuige? Wat moet die gezien hebben dan? Niet de ruiter lijkt me

Caira schreef:waarom hebben ze dit verdikkeme vanochtend niet hier neergezet, bokt is zo'n groot medium, er zijn zat mensen die hadden kunnen helpen, die het paard herkend zouden hebben of die te paard konden gaan zoeken. Nu valt de avond in, en kunnen we alleen maar hopen dat ze de ruiter al hebben.
Caira schreef:waarom hebben ze dit verdikkeme vanochtend niet hier neergezet, bokt is zo'n groot medium, er zijn zat mensen die hadden kunnen helpen, die het paard herkend zouden hebben of die te paard konden gaan zoeken. Nu valt de avond in, en kunnen we alleen maar hopen dat ze de ruiter al hebben.
Roosch schreef:Cayenne schreef:Dit was alle informatie die ik gekregen heb helaas.
Het zou handiger zijn wanneer ze een signalement van het paard geven.
Dan kan er misschien iemand aan gelinkt worden.
Ik weet niet in hoeverre Bokt een echte nieuwssite wil zijn maar als 'pers' zijnde zou het misschien een optie zijn dat iemand van Bokt even belt voor meer informatie. Signalement van het paard zou namelijk al heel wat kunnen helpen.
Ik word nog terug gebeld.