Lante schreef:Zo tegenvallend waren die resultaten nu ook weer niet hoor (denk niet dat er veel mensen zijn hier op Bokt die hem dit na zouden doen); de verwachtingen van het publiek zijn alleen veel te hoog. Matthias is Edward niet, hij is veel jonger en minder ervaren, staat bovendien onder en veel grotere druk. Daarbij heeft hij een hele andere rijstijl dan Edward en een andere manier van trainen. Het kost tijd om dat op elkaar af te stemmen. Als je dan ook nog te maken krijgt met blessure's, dan is dat heel sneu en ja, dan kost dat nog meer tijd. Ik vind het een wijs besluit om niet te doen als je paard en jij niet in topvorm zijn; tenslotte hoort het welzijn van Totilas op nr. 1 te staan... toch..?
Nou ik weet niet waar hij alle grote overwinningen behaald heeft dan maar in ieder geval niet op wedstrijden waar de concurrentie hoog was.
Overigens is het "bokt doet het hem niet na" zo'n dooddoener, alsof je alleen je mening en commentaar mag geven als je zelf op GP niveau meedraait.
En de excuses over de "korte periode" die nu onderhand echt wel meevalt en het feit dat MAR jong is en veel druk heeft gaan op een gegeven moment ook echt niet meer op.
Moet je kijken hoeveel paarden nog op het allerlaatste moment van eigenaar en dus ook ruiter wisselen voor de OS, hun wenningsperiode is nog vele malen korter dan Rath en Toot.

); de verwachtingen van het publiek zijn alleen veel te hoog. Matthias is Edward niet, hij is veel jonger en minder ervaren, staat bovendien onder en veel grotere druk. Daarbij heeft hij een hele andere rijstijl dan Edward en een andere manier van trainen. Het kost tijd om dat op elkaar af te stemmen. Als je dan ook nog te maken krijgt met blessure's, dan is dat heel sneu en ja, dan kost dat nog meer tijd. Ik vind het een wijs besluit om niet te doen als je paard en jij niet in topvorm zijn; tenslotte hoort het welzijn van Totilas op nr. 1 te staan... toch..?