M_D_H schreef:zonde en naar mijn mening toch echt wel een verlies voor de fokkerij
wanneer een hengst (bijna) geen merrie's meer dekt is het geen verlies voor de fokkerij imo. Zal vast ook nog wel genoeg in het vat zitten.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

. Vond zijn vader mooier, maar hij mocht er ook wezen. Hij heeft op zich een redelijke leeftijd bereikt, dat scheelt. ptiteblue schreef:Misschien heeft hij geen toppers geleverd, maar het was een heel goed allround vaderdier.
Paarden voor amateur ruiters, die toch 99% van de ruiter populatie zijn!
Dus het was inderdaad een goede vaderdier voor leuke allround sportpaarden om zich plezier mee te maken in alle dicsiplines.
Ik dacht hem in 2010 te gebruiken op mijn merrie, maar uiteindelijk wou ik toch meer dressuur bloed.
Rinske schreef:Wat een geweldig mooi paard in jouw profiel Krackertje, die Democraat!
juliomariner schreef:Splinter schreef:Mooie leeftijd, desondanks een verlies voor de fokkerij
Volgens mij dekte hij vrij weinig meer dus nee geen verlies voor de fokkerij.
Daarbij heeft hij alleen als aansprekende nakomeling Jup, voor de rest vind ik dta hij te weinig bracht. Zo dachten de fokkers ook want hij heeft nooit heel veel merries gedekt.
Jammer en een verlies voor van Manen maar geen verlies voor de fokkerij
. Ook ik heb een fijne nakomeling van hem, met vergelijkbare billetjes
.