VValar schreef:Jeetje wat een gedoe allemaal zeg! Ben blij voor Carl Hester dat hij Uthopia kan blijven rijden, iig tot aan de Olympische Spelen.
Zeg dat wel, wat zal die man een verschrikkelijke feestdagen hebben gehad dit jaar
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maarnaar wordt je er wel van. BailyKarlos schreef:Ik denk dat "het gevaar" nog niet geweken is. Tot het moment van de Olympische spelen kan hij nog steeds verkocht worden alleen kan de nieuwe partij hem niet uitbrengen op de OS.
Uquido84 schreef:Doe mij die Johan Ulander (CEO of Al Madina Property Group in the UAE) maar ipv Uthopia, ik heb mn zinnen gezet op scandic en Damon Hill!!!
)Kendra schreef:Uquido84 schreef:Doe mij die Johan Ulander (CEO of Al Madina Property Group in the UAE) maar ipv Uthopia, ik heb mn zinnen gezet op scandic en Damon Hill!!!
Even gegoogeld, ze hebben ook een kind samen - en Ulander heeft ook nog een vrouw in Frankrijk met een stel puppies...geef je dus weinig kans Uquido84! (of juist wel, misschien is het een verzamelaar)
http://www.eurodressage.com/equestrian/ ... 011-part-3
. Wuis schreef:Wat een gek*t ook altijd met dat rotgeld!
Nog een wonder dat het een ander was ipv Shokemohle die weer eens met zijn portemonnee liep te zwaaien.

purkie schreef:quote: "Telde wilde het paard dan ook voor 31 december in haar bezit hebben, terwijl Hester uit alle macht probeerde om het paard voor zichzelf te houden".
Wat zijn het allemaal sportieve lui en heel collegiaal ook
Ik moest toch wel een beetje lachen hierom.Aranel schreef:Wuis schreef:Wat een gek*t ook altijd met dat rotgeld!
Nog een wonder dat het een ander was ipv Shokemohle die weer eens met zijn portemonnee liep te zwaaien.![]()
![]()
Het enige wat ik kan denken.. Was het ook maar zo gegaan bij Edje en Totilas
Ik dacht inderdaad ook, naar aanleiding van dat andere nieuwsbericht over deze combinatie, dat Hester (deels) eigenaar is van dit paard. Of is dat naar aanleiding van wat er gebeurt is? Dus dat hij nog maar net mede eigenaar is van hem?
En niet blindelings geloven wat de eigenaren in het nieuws vertellen. 
Zidore schreef:Denk niet dat Edward dit aan had zien komen. Denk dat Carl juist zo gehandeld heeft omdat hij geen tweede Toot verhaal wilde... denken jullie niet? De hele dressuurwereld heeft daar wel van op z'n kop heeft gestaan!
Zo kort voor de OS snap ik dit ook wel. Edward was ook verrast door de verkoop, ging ook allemaal heel snel, als hij dit geweten had had hij misschien anders gehandeld.
Ik pleit er nog steeds voor dat er een soort van stichting komt, als land wil je dit toch allemaal ook niet? Maar ja handel blijft handel en die discussie hebben we met T. genoeg gevoerd destijds.