Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
nowornever schreef:Ik zal eerlijk zijn, mijn honden lopen ook op plekke los waar het niet mag. Waarom? omdat mijn honden los horen en niet aan een lijn. Ze luisteren goed en doen niemand kwaad. Ik lijn mijn honden altijd aan als ik paarden aan zie komen, omdat eentje het nogal spannend vind en dan nog wel is bananen in haar oren heeft. Maar ik lijn mijn honden ook altijd aan als ik een andere hond tegen kom die aan de lijn loopt. En als ik fieters of wandelaars aan komen, roep ik ze ook altijd bij me en dan moeten ze even blijven zitten. Maar ruiters zijn ook niet altijd netjes, want die gaan soms in volle galop langs je heen.
funnyhorses schreef:nowornever schreef:Ik zal eerlijk zijn, mijn honden lopen ook op plekke los waar het niet mag. Waarom? omdat mijn honden los horen en niet aan een lijn. Ze luisteren goed en doen niemand kwaad. Ik lijn mijn honden altijd aan als ik paarden aan zie komen, omdat eentje het nogal spannend vind en dan nog wel is bananen in haar oren heeft. Maar ik lijn mijn honden ook altijd aan als ik een andere hond tegen kom die aan de lijn loopt. En als ik fieters of wandelaars aan komen, roep ik ze ook altijd bij me en dan moeten ze even blijven zitten. Maar ruiters zijn ook niet altijd netjes, want die gaan soms in volle galop langs je heen.
Ik vind dat je jezelf tegen spreekt in je tekst
nowornever schreef:Ik zal eerlijk zijn, mijn honden lopen ook op plekke los waar het niet mag. Waarom? omdat mijn honden los horen en niet aan een lijn. Ze luisteren goed en doen niemand kwaad. Ik lijn mijn honden altijd aan als ik paarden aan zie komen, omdat eentje het nogal spannend vind en dan nog wel is bananen in haar oren heeft. Maar ik lijn mijn honden ook altijd aan als ik een andere hond tegen kom die aan de lijn loopt. En als ik fieters of wandelaars aan komen, roep ik ze ook altijd bij me en dan moeten ze even blijven zitten. Maar ruiters zijn ook niet altijd netjes, want die gaan soms in volle galop langs je heen.
).
De jongste vind dit soort gevallen erg aantrekkelijk om mee te voetballen. Vooral bijtgrage hondjes.
En deze vliegen echt tussen de benen van pony lief door.
Malakay schreef:Mijn mening is dat hondeneigenaren de hond hoort vast te hebben waar het verplicht is en in de gaten horen te houden waar ze los mogen en onder controle te hebben ( ik weet dat kan moeilijk zijn sinds menige hond spontaan doof wordt als hij wat leuks ziet).