Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Annemeik schreef:Larsje_ schreef:Wat naar toch dat het internet tegenwoordig mensen verkeerd informeert....
Dat valt toch wel mee? Mensen moeten goed lezen, dat is wat anders. Maar mensen luisteren ook niet goed, dus echt veel verschil met vroeger is er ook niet hoor.
Citaat:BLOKKER - Een amazone is dinsdagavond in een manege in Blokker van een paard gevallen. De berijdster kreeg bovendien een trap van het dier. Omstreeks kwart voor zeven zijn twee politiewagens, twee ambulances en een traumateam gealarmeerd.
Nadat de hulpverleners ter plaatse waren hebben ze het slachtoffer gestabiliseerd. Ze is met spoed naar het ziekenhuis gebracht; haar toestand is kritiek.
xMendy schreef:Eenhoorn idd. Manege bij mij achter.Arabesk schreef:manege in blokker. dat moet wel de eenhoorn zijn. Hoe heet die bokker ook al weer die daar een paard heeft staan, ze heeft een wit paardje in d'r ava..
ik weet wie je bedoeld, kan alleen niet op de naam komen..
Edit: Snoevie?
Loody schreef:Gaat lekker daar dan... vast door de woei van gisteren. kan me nog herinneren van vroeger dat de binnenbakken daar vreselijk lawaai maken als het waait....( als het om de Eenhoorn gaat)