Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Langcara schreef:Een website zegt me niets. Er zijn wel meer mensen met een website.
De groten in Duitsland zijn toch wel Capelmann, Werth, etc. En daar zat zijn naam nog niet tussen. Nu is hij ook nog wel een jonkie.

liefhelietje schreef:Suzanne F. schreef:
Ja hij kijkt een beetje eeh 'downerig'.![]()
Maar die 2e foto is ook wel komisch. Pirouette in wat voor tact???
Ik zat ook al zo raar naar die pirouette foto te kijken en ging in m'n hoofd nog eens na hoe het wel zou moeten zijn (terwijl ik bij voorbaat al wist dat het nooit zou kunnen dat er twee achterbenen aan de grond staan en twee voorbenen los van de grond zijn)
liefhelietje schreef:Ik zat ook al zo raar naar die pirouette foto te kijken en ging in m'n hoofd nog eens na hoe het wel zou moeten zijn (terwijl ik bij voorbaat al wist dat het nooit zou kunnen dat er twee achterbenen aan de grond staan en twee voorbenen los van de grond zijn)
.
. SanderD schreef:Ik denk persoonlijk dat hij het succes van Edward niet gaat evenaren. Sportief gezien misschien wel (ligt er ook aan hoe lang Totilas goed blijft en hij hem blijft rijden), maar hij zal nooit zo "populair" (al is dat een lelijk woord) worden als Edward. Mensen zien toch liever een ruiter die samen met paard naar de top is geklommen, dan een ruiter die dat doet na een financiële banktransactie. Afijn, dat is niet mijn mening, de waarheid ligt natuurlijk veel genuanceerder, maar ik voorspel dat Rath hier wel tegen zal blijven moeten boksen.
geerke schreef:ach...ik gun het hem wel hoor het succes...
Arme jongen,voordat hij er ooit op had gezeten hing er al een enorm verwachtingspatroon/druk aan.
Ik zou niet graag in zijn schoenen willen staan hoor.
Cowgirl schreef:... Maar jeetje ben je 27 of 26 toen en dan krijg je zo'n paard onder je kont. Toch wel petje af hoor dat je zo positief en op 2 benen blijft als je de hele wereld over je valt. Er zijn andere voorbeelden.
alhoewel je hem idd dan ook nog maar na moet kunnen rijden...
vind het toch spannender met 4
Omdat dan de besten tellen kunnen ze toch dichter bij elkaar komen dan nu waarbij alles mee moet tellen en 1 uitschieter naar beneden het meteen wel HEEL moeilijk maakt voor de ploeg...
liefhelietje schreef:Suzanne F. schreef:
Ja hij kijkt een beetje eeh 'downerig'.![]()
Maar die 2e foto is ook wel komisch. Pirouette in wat voor tact???
Ik zat ook al zo raar naar die pirouette foto te kijken en ging in m'n hoofd nog eens na hoe het wel zou moeten zijn (terwijl ik bij voorbaat al wist dat het nooit zou kunnen dat er twee achterbenen aan de grond staan en twee voorbenen los van de grond zijn)
Citaat:Hij kijkt zo schaapachtig
, maar,Citaat:Ja hij kijkt een beetje eeh 'downerig'.
DeMolenhoek schreef:Ik zat ook al zo raar naar die pirouette foto te kijken en ging in m'n hoofd nog eens na hoe het wel zou moeten zijn (terwijl ik bij voorbaat al wist dat het nooit zou kunnen dat er twee achterbenen aan de grond staan en twee voorbenen los van de grond zijn)
[/quote]Sundral schreef:DeMolenhoek schreef:Ik zat ook al zo raar naar die pirouette foto te kijken en ging in m'n hoofd nog eens na hoe het wel zou moeten zijn (terwijl ik bij voorbaat al wist dat het nooit zou kunnen dat er twee achterbenen aan de grond staan en twee voorbenen los van de grond zijn)
Neem google, tip galoppirouette en je vind er een hele boel die zo zijn. Dit is wel een correcte pirouette.
Verder, super dat hij een tok draagt, toch nog een ruiter op hoog niveau die het goede voorbeeld geeft