eenitraM schreef:
En nu bokt nog. Geen rijfoto's/filmpjes meer zonder cap.
Jaaaa! Goed initiatief, temmen zonder cap!! haha.
En Canada, topland!!!!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Browniee schreef:Ik rijd NOOIT zonder cap, k heb maar 1 hoofd en het is een kleine moeite om m op te doen.
Mijn oud-instructrice had een paard dat wegens een blessure een tijd op stal had moeten staan, na 3 hele lange weken mocht hij van de DA van stal af en ze ging hem vorzichtig rijden, beest moest zoveel energie kwijt dat ie is gaan rennen en ging bokken tot hij moe was, toen heeft ze hel veel aan dr cap gehad.
Anthonia_ schreef:Browniee schreef:Ik rijd NOOIT zonder cap, k heb maar 1 hoofd en het is een kleine moeite om m op te doen.
Mijn oud-instructrice had een paard dat wegens een blessure een tijd op stal had moeten staan, na 3 hele lange weken mocht hij van de DA van stal af en ze ging hem vorzichtig rijden, beest moest zoveel energie kwijt dat ie is gaan rennen en ging bokken tot hij moe was, toen heeft ze hel veel aan dr cap gehad.
Tsja dat soort dingen kun je dan zelf wel inschatten lijkt mij. Als je een paard van 14 in het zzzwaar hebt lopen en je bent zelf 35. Dan is het toch te gek voor woorden dat als je zonder cap rijd dat bokt met zijn vingertje gaat staan zwaaien.
ilse86 schreef:hoi schreef:Zelfs de konigin kan beter deze wet volgen, want die rijd nooit met cap(of zelden, heb haar nooit met cap gezien). Dus hopelijk dat Nederland ook deze wet zal gaan opvolgen.
Een pluspunt dus al voor de Canadezen.
Maar als je zoveer haarlak in hebt, is die cap overbodig
dredie schreef:Een cap zal, evenmin als de gordel in de wagen, je leven redden als je dag gekomen is. Maar gelukkig gaat niemand voor zijn tijd![]()
Tijdens dressuurwedstrijden of trainingen heb ik nog nooit iemand levensgevaarlijk weten verwond raken.
Tendance schreef:Juut schreef:Ach, ze zit toch al te lang op die troon![]()
Nee, cap helemaal iedereen verplichten hoeft voor mij niet zo. Maar lazert iemand er af zonder cap; jammer, kosten voor diegene persoonlijk
Helemaal met je eens en dat risico wil ik wel nemen!
koenborias schreef:Het is heel veilig, maar zal wel de echte dressuur missen.. Bij de dressuur hoord gewoon de hoed!